    From: Graaf <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyrobienie paszportu
    Date: Sun, 05 Jun 2005 07:45:47 +0200

    Witam.
    Zwracam się do Was z pytanie dotyczacym wyrobienia paszportu we
    Wroclawiu. Niestety dzis niedziela rano i nie mam skad zaczerpnąc
    informacji więc pomyślałem ze ktoś z Was bedzie sie orientował.

    Mianowicie czy sprawy zwiazane ze wypelnieniem i skladaniem podania w
    biurze paszportowym może załatwiac osoba nie ubiegajaca sie o ten
    paszport (np. mama)? Czy musze to wszystko ja osobiscie zrobic?

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
    pozdrawiam, Glx