  • 1. Data: 2005-12-28 21:59:55
    Temat: wypowiedzenie warunkow umowy o prace
    Od: Marcin <a...@t...pl>

    WItam,
    mam taką sytuację. Jako pracodawca chciałbym wypowiedzieć pracownikowi
    warunki umowy o pracę: zmienić czas prac z pełnego etatu na pół i
    wynagrodzenie podobnie z zachowaniem istniejącego stanowiska i zakresu
    obowiązaków. Obecnie ten pracownik ma mało pracy a nie mam dla niego
    zajęcia na pełne pokrycie etatu.
    Zależy mi, aby formalnie bylo to poprawne i tu pojawia się pytanie co
    można w takiej sytuacji wpisać w "przyczynie"? Czy np. trudna sytuacja
    finansowa firmy może być powodem? Tło jest takie: że owy pracownik
    nalezy do części administracyjnej a nie merytorycznej naszej
    działalności. Dodatkowo mam pewne zadłużenie i jesteśmhy zmuszeni ciąć
    koszty. Ilość zatrudnionych osób : poniżej 10.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-12-28 22:12:23
    Temat: Re: wypowiedzenie warunkow umowy o prace
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dov1ut$3tb$1@nemesis.news.tpi.pl Marcin
    <a...@t...pl> pisze:

> [...]
    > obowiązaków.
    > Obecnie ten pracownik ma mało pracy a nie mam dla niego
    Znaczy chcesz mu płacić połowę tego co dotychczas za wykonywanie tego samego
    co dotąd?

    > Dodatkowo mam pewne zadłużenie i jesteśmhy zmuszeni ciąć
    > koszty.
    Czyli jesteś gównianym "byznesmenem", nie umiesz prowadzić interesu i chcesz
    aby konsekwencje twojego nieudacznictwa ponieśli ludzie, którzy na ciebie
    robią?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2005-12-28 22:26:10
    Od: ...@...c

    proszę nie zwracać uwagi na pasące się trolle.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-12-28 22:37:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:wlkr1invz6mo.1bn0up6in1laj$.dlg@40tude.net ...@...c <...@...c>
    pisze:

    > proszę nie zwracać uwagi na pasące się trolle.
    Czemu troll? Zwyczajnie zapytał, a że w drańskiej intencji...

    Jotte

  • 5. Data: 2005-12-28 23:41:25
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 23:37:53 +0100, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:wlkr1invz6mo.1bn0up6in1laj$.dlg@40tude.net ...@...c <...@...c>

    > Czemu troll? Zwyczajnie zapytał, a że w drańskiej intencji...

    heh nie dość że troll to jeszcze niedomyślny :D

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-12-29 08:44:49
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Znaczy chcesz mu płacić połowę tego co dotychczas za wykonywanie tego
    > samego
    > co dotąd?

    Cholera, nie wiedzialem ze czytanie ze zrozumieniem jest tak trudne i az tak
    boli.
    Ale ze az od razu przed cala grupa musiales chwalic sie swoja glupota??
    Niepotrzebnie.

    Jacek

  • 7. Data: 2005-12-29 09:49:49
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Znaczy chcesz mu płacić połowę tego co dotychczas za wykonywanie tego
    samego
    > co dotąd?

    Przeczytaj ze zrozumieniem :-). Napisał że chce zmniejszyć wymiar czasu
    pracy do połowy etatu.

    > Czyli jesteś gównianym "byznesmenem", nie umiesz prowadzić interesu i
    chcesz
    > aby konsekwencje twojego nieudacznictwa ponieśli ludzie, którzy na ciebie
    > robią?

    Aleś Ty mądry, normalnie zatyka mnie aż :-). Spróbuj może sam poprowadzić
    interes to wtedy pogadamy. Gdyby każdy "biznes" wypalał, to w Polsce byliby
    sami milionerzy... Uważasz że jak tylko coś nie wychodzi, niezależnie od
    przyczyny (silna konkurencja, zła koniunktura, itp...) to zaraz musi być
    gówniany "byznesmen"?
    Nawet bardzo dobrym kierowcom zdarzają się wypadki.... To tak na
    marginesie... ;-)))

  • 8. Data: 2005-12-29 09:54:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43b3a1ff$1@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...blumen.pl> pisze:

    > Cholera, nie wiedzialem ze czytanie ze zrozumieniem jest tak trudne i az
    > tak boli.
    I nadal nie wiesz, biedny głupcze. Wystarczy brak emotikonka i już sarkazmu
    nie udaje ci się rozpoznać.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2005-12-29 10:06:11
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dp0bfs$tjh$1@opal.futuro.pl Robert J. <r...@w...pl>
    pisze:

    > samego
    > Przeczytaj ze zrozumieniem :-). Napisał że chce zmniejszyć wymiar czasu
    > pracy do połowy etatu.
    No dobra, widzę że bez emotikonów niektórzy się nie wyrabiają. ;)
    No to się wytłumaczę. Wielokrotnie spotykałem się z formalnym zatrudnieniem
    pracownika na jakąś tam część etatu, a on w rzeczywistości tyrał na cały
    albo i więcej. Oczywiście bez rozliczania nadgodzin. Toteż powyższe
    napisałem sakrastycznie, skąd mogłem wiedzieć że zostanie to inaczej
    odebrane?

    > Aleś Ty mądry, normalnie zatyka mnie aż :-)
    Głęboko oddychaj, będzie dobrze... ;)

    > Spróbuj może sam poprowadzić
    > interes to wtedy pogadamy.
    Spróbowałem. Zdechł. Możemy gadać.

    Jotte

  • 10. Data: 2005-12-29 10:11:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1ghaudeu1iyem.1n8bn4rdvi9oc$.dlg@40tude.net ...@...c
    <...@...c> pisze:

    > heh nie dość że troll to jeszcze niedomyślny :D
    Fakt, ktoś tu jest baaardzo niedomyślny... :D