  • 1. Data: 2005-12-28 22:03:56
    Temat: Zamkniete gabinety lekarskie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8135119,wiadomo
    sc.html?P%5Bpage%5D=2

    Co bedzie w przypadku gdy ZUS, pomimo tego, ze wezmie od ludzi pieniadze
    (a podobno nie jest to podatek, a ubezpieczenie zdrowotne) nie bedzie
    potrafil wywiazac sie ze swoich zobowiazan refundowania kosztow opieki
    zdrowotnej?

    Podobno w niektorych rejonach Polski taka decyzja moze to oznaczac
    zupelne odciecie ludzi od bezplatnej sluzby zdrowia.

    Ciekawe co zrobi ZUS jak ludzie zaczna do niego wystepowac o zwrot
    kosztow leczenia prywatnego...

    A teraz pytanie:
    Ktore ustawy podaja zakres obowiazkow ZUS-u, NFZ i innych panstwowych
    placowek w zakresie ochrony zdrowia i czy panstwo ma prawo dopuscic do
    takiej sytuacji, ze te umowy nie beda od 1 stycznia podpisane?

    Nie mowie tu oczywiscie o przymuszeniu lekarzy, a o odpowiedzialnosci
    instytyucji typu ZUS czy NFZ za zorganizowanie opieki zdrowotnej.

    Swoja droga to ciekawe, ze opieka nad pacjentem ma byc tansza niz
    assistance dla samochodu :)

  • 2. Data: 2005-12-28 22:05:14
    Temat: Re: Zamkniete gabinety lekarskie
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 28.12.2005 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > Podobno w niektorych rejonach Polski taka decyzja moze to oznaczac
    > zupelne odciecie ludzi od bezplatnej sluzby zdrowia.
    ^^^^^^^^^^ (?)
    Znaczy, naprawdę dałeś sobie wmówić, że możesz mieć "coś za nic"?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 3. Data: 2005-12-28 22:14:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^ (?)
    > Znaczy, naprawdę dałeś sobie wmówić, że możesz mieć "coś za nic"?

    Mowie o tej za ktora placi ubezpieczyciel - a wiec ZUS.
    Bezplatna to nie darmowa.

    Mamy tu sytuacjie kiedy za usluge ubezpieczenia zaplacono natomiast
    ubezpieczyciel nie realizuje swojego obowiazku.

  • 4. Data: 2005-12-28 22:33:56
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 28.12.2005 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > Bezplatna to nie darmowa.

    Jak bezpłatna - to darmowa. Te określenia to synonimy.

    Ale mniejsza, skoro wiadomo, o co chodzi.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 5. Data: 2005-12-28 22:55:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    pestifer wrote:

    > to cos sie zmienilo i ubezpieczenie zdrowotne teraz zabiera zus?

    Noooo, jak patrze na przelewy to mam "zdrowotne, chorobowe..." i konto
    ZUSowskie,,, i zawsze tak mialem...

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 6. Data: 2005-12-28 23:20:33
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

  • 7. Data: 2005-12-29 01:40:10
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > Jak bezpłatna - to darmowa. Te określenia to synonimy.

    Bezplatna dla pacjenta - bo nie placi - placi ZUS
    Darmowa - wtedy nikt nie placi.

    To jednak jaka?
    Pozdrawiam,

    Robert