    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie warunkow umowy o prace
    Date: Thu, 29 Dec 2005 10:49:49 +0100

    > Znaczy chcesz mu płacić połowę tego co dotychczas za wykonywanie tego
    samego
    > co dotąd?

    Przeczytaj ze zrozumieniem :-). Napisał że chce zmniejszyć wymiar czasu
    pracy do połowy etatu.

    > Czyli jesteś gównianym "byznesmenem", nie umiesz prowadzić interesu i
    chcesz
    > aby konsekwencje twojego nieudacznictwa ponieśli ludzie, którzy na ciebie
    > robią?

    Aleś Ty mądry, normalnie zatyka mnie aż :-). Spróbuj może sam poprowadzić
    interes to wtedy pogadamy. Gdyby każdy "biznes" wypalał, to w Polsce byliby
    sami milionerzy... Uważasz że jak tylko coś nie wychodzi, niezależnie od
    przyczyny (silna konkurencja, zła koniunktura, itp...) to zaraz musi być
    gówniany "byznesmen"?
    Nawet bardzo dobrym kierowcom zdarzają się wypadki.... To tak na
    marginesie... ;-)))