  • 11. Data: 2006-10-05 08:01:35
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o pracę trudny przypadek?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    >> można
    > Można bo ?

    bo tak

    >>> Można dać zwykłe wypowiedzenie.
    >> nie można
    > Nie można bo?

    bo tak
    ;)

    dobrze, już sobie idę
    to z nadmiaru czasu :)

    KG

  • 12. Data: 2006-10-05 13:29:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > to z nadmiaru czasu :)

    Urlop wreszcie dali :) ? Pracoholik :) ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 13. Data: 2006-10-05 15:41:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Urlop wreszcie dali :) ? Pracoholik :) ?

    urlop? bezrobotny jestem :)

    KG

  • 14. Data: 2006-10-05 16:48:34
    Od: "KrzysztofP" <b...@p...com>

    Johnson wrote:

    > Nie można bo? No chyba że chodzi o zwolnienie, ale to pominąłem jako
    > rzecz oczywistą.
    > Precyzyjnie: jeśli ktoś był zatrudniony na stanowisku prokurenta na
    > podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony to samo odwołanie prokury
    > nie powoduje wygaśnięcia umowy o pracę. Może jednak stanowić
    > uzasadnioną przyczynę wypowiedzenia, oczywiście z zachowaniem
    > przepisów proceduralnych (formy, okresów ochronnych itd).

    Po naradzie z profesjonalistami / w niczym nie odbierając profesjonalizmu
    wypowiadającym sie na grupie :)/ oświadczenie o rozwiazaniu umowy jest
    nieważne, umowa powinna byc wypowiedziana na kodeksowych warunkach. Piszemy
    pozew najpierw o ustalenie stosunku pracy....
    Pozdrawiam i dziekuje za dyskusję
    KrzysztofP

  • 15. Data: 2006-10-05 16:53:20
    Od: "KrzysztofP" <b...@p...com>

    Aha jeszcze jedno pytanie. Czy skarga do inspekcji pracy w tym przypadku
    /nie zamiast pozwu/ spowoduje jakieś ich działanie w zakładzie pracy ,
    chodzi o to że zrobiono ten numer człowiekowi w okresie po operacji
    przebywającemu na zwolnieniu chorobowym

    KP

  • 16. Data: 2006-10-05 17:22:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysztofP napisał(a):

> [...]
    > nieważne, umowa powinna byc wypowiedziana na kodeksowych warunkach. Piszemy
    > pozew najpierw o ustalenie stosunku pracy....

    Kurcze, jak "profesjonaliści" twierdzą że to oświadczenie jest NIEWAŻNE
    i doradzają pozew o ustalenie stosunku pracy, to szybciutko ich zmień.
    To są profesjonaliści inaczej ...
    No chyba że im powiedziałeś co innego niż tutaj.

  • 17. Data: 2006-10-05 19:41:07
    Od: "KrzysztofP" <b...@p...com>

    Johnson wrote:
> [...]
    > ich zmień. To są profesjonaliści inaczej ...
    > No chyba że im powiedziałeś co innego niż tutaj.

    oswiadczenie nie jest wypowiedzeniem wiec nie mozna zaskarzyć wypowiedzenia,
    ustalenie stosunku pracy na podstawie przedłozonej umowy o prace podobno
    musi byc pierwszym krokiem?
    przedstawiłem im wszystkie dokumenty, na grupie stresciłem to co moim
    zdaniem było ważne :(

    KP

  • 18. Data: 2006-10-05 19:59:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysztofP napisał(a):

    > oswiadczenie nie jest wypowiedzeniem wiec nie mozna zaskarzyć wypowiedzenia,

    Oświadczenie? Jakie oświadczenie? W kazusie mowa o wypowiedzeniu, które
    swoją drogą jest oświadczeniem woli.
    Oświadczenie o rozwiązaniu (bez wypowiedzenia) o którym ty piszesz jest
    zaskarżalne - art. 56 §1 kp.

    > ustalenie stosunku pracy na podstawie przedłozonej umowy o prace podobno
    > musi byc pierwszym krokiem?

    Bzdury. Gdyby nawet przyjąć koncepcje nieważności z mocy prawa - co jest
    głupotą - to powództwo winno być nie o ustalenie istnienia stosunku
    pracy (brak interesu prawnego - 189 kpc), tylko o dopuszczenie do pracy
    (czyli zasądzenie).

    > przedstawiłem im wszystkie dokumenty, na grupie stresciłem to co moim
    > zdaniem było ważne :(

    Zmień tych "fachowców"

  • 19. Data: 2006-10-05 20:02:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > urlop? bezrobotny jestem :)

    Nie bardzo wierze w to bezrobocie ...

  • 20. Data: 2006-10-05 20:37:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *KrzysztofP* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

> [...]
    > nieważne, umowa powinna byc wypowiedziana na kodeksowych warunkach. Piszemy
    > pozew najpierw o ustalenie stosunku pracy....

    Rozwiązanie czy wypowiedzenie? Tak czy inaczej jest ważne, natomiast
    może zostać zaskarżone.
    Chyba że nie było żadnej umowy o pracę, na co może wskazywać
    ostatnie cytowane zdanie...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||