  • 1. Data: 2009-06-25 16:23:58
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    witam , w dniu 26 czerwca br kończy mi się umowa na czas nieokreslony z
    operatorem komórkowym, wysłałam pismo do niego (dotarło), że z dniem 27
    czerwca wypowiadam umowę. Pytanie: czy operator, w tym wypadku Era może
    mnie czymś zaskoczyć i przedłużyć umowę o kolejne 30 dni?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-25 16:54:40
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "blondynka" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h208ve$roa$1@mx1.internetia.pl...
    > w dniu 26 czerwca br kończy mi się umowa na czas nieokreslony
    > ...????????????????????????????????????

    nie rozumiem

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-06-25 16:56:37
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "blondynka" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:h208ve$roa$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > nie rozumiem

    Takie rzeczy tylko w Erze ;-)

  • 4. Data: 2009-06-25 17:23:18
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    wiatrak pisze:
    > Użytkownik "blondynka" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:h208ve$roa$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > nie rozumiem
    >
    > wiatrak

    haha, oczywiście umowa jest na czas określony, przepraszam za zamieszanie

  • 5. Data: 2009-06-25 17:23:38
    Od: blondynka <k...@w...pl>

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Takie rzeczy tylko w Erze ;-)

    jasne :D

  • 6. Data: 2009-06-25 17:28:59
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Cze, 18:23, blondynka <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > czerwca wypowiadam umowę. Pytanie: czy operator, w tym wypadku Era może
    > mnie czymś zaskoczyć i przedłużyć umowę o kolejne 30 dni?

    Moze. Jesli okresy wypowiedzenia to 30 dni.

  • 7. Data: 2009-06-25 17:42:30
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > mnie czymś zaskoczyć i przedłużyć umowę o kolejne 30 dni?
    > pozdrawiam

    Moze. Jesli okresy wypowiedzenia to 30 dni.

    zalezy kiedy złozyłas wypowiedzenie.
    okres wypowiedzenia liczony jest 30 dni od początku najblizszego okresu
    rozliczeniowego.

    jesli wiec Ty masz okres np. na 25 to pismo musiałoby dotrzec przed ta data.
    jesli 30, to 30 dni liczy sie od 30. jesli pismo dotarło 26 a okres masz 25
    to wypowiedzenie bedzie liczone od 25 kolejnego miesiaca.

    E.

  • 8. Data: 2009-06-25 18:06:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    blondynka wrote:
> [...]
    > czerwca wypowiadam umowę. Pytanie: czy operator, w tym wypadku Era może
    > mnie czymś zaskoczyć i przedłużyć umowę o kolejne 30 dni?

    Masz miesięczny okres wypowiedzenia zapewne.
    Więc jeśli pismo dotrze do operatora jeszcze w czerwcu, to lipiec będzie
    twoim ostatnim miesiącem.
    Jeśli z jakiegoś powodu takie pismo dotrze dopiero w lipcu, to sierpien
    będzie twoim ostatnim miesiącem.

    Teraz to już po rybkach, ale było to wysłać poleconym na poczatku
    miesiąca, a nie na końcu.

  • 9. Data: 2009-06-25 18:25:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Easy wrote:

    > zalezy kiedy złozyłas wypowiedzenie.

    ...zależy kiedy wypowiedzenie dotarło do operatora.

  • 10. Data: 2009-06-25 18:29:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:

> [...]
    > będzie twoim ostatnim miesiącem.
    >
    > Teraz to już po rybkach, ale było to wysłać poleconym na poczatku

    zalożylem błednie , że masz okres od pierwszego do pierwszego.
    poprawka.
    Jeśli pismo dotarło przed 26 czerwca, to masz ostatni rachunek za okres
    od 27 czerwa do 26 lipca.
    Jak dotarło po 26 czerwca, to masz do 27 lipca.

    Z tym, że sama siebie mogłaś tym pismem wkopać, bo napisałaś, że
    wypowiadasz umowę 27 czerwca, czyli pierwszego dnia nowego okresu
    rozliczeniowego. Wiec 27.06 - 26.07 jest twoim ostatnim normlamym
    okresem, a potem jescze 1 okres na wypowiedzeniu, wiec ostatni rachynek
    będzie za okres do 26.08.
    I obawiam się, że właśnie tak się stanie.

    Było w piśmie napisać krótko.
    Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. bez
    podawania dat. Tak to sie sama mogłaś wkopać.