    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy
    Date: Thu, 25 Jun 2009 13:29:47 -0500

    witek wrote:

    > Masz miesięczny okres wypowiedzenia zapewne.
    > Więc jeśli pismo dotrze do operatora jeszcze w czerwcu, to lipiec będzie
    > twoim ostatnim miesiącem.
    > Jeśli z jakiegoś powodu takie pismo dotrze dopiero w lipcu, to sierpien
    > będzie twoim ostatnim miesiącem.
    >
    > Teraz to już po rybkach, ale było to wysłać poleconym na poczatku
    > miesiąca, a nie na końcu.

    zalożylem błednie , że masz okres od pierwszego do pierwszego.
    poprawka.
    Jeśli pismo dotarło przed 26 czerwca, to masz ostatni rachunek za okres
    od 27 czerwa do 26 lipca.
    Jak dotarło po 26 czerwca, to masz do 27 lipca.

    Z tym, że sama siebie mogłaś tym pismem wkopać, bo napisałaś, że
    wypowiadasz umowę 27 czerwca, czyli pierwszego dnia nowego okresu
    rozliczeniowego. Wiec 27.06 - 26.07 jest twoim ostatnim normlamym
    okresem, a potem jescze 1 okres na wypowiedzeniu, wiec ostatni rachynek
    będzie za okres do 26.08.
    I obawiam się, że właśnie tak się stanie.

    Było w piśmie napisać krótko.
    Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. bez
    podawania dat. Tak to sie sama mogłaś wkopać.