  • 1. Data: 2003-08-01 16:18:31
    Temat: wypowiedzenie a urlop
    Od: "gadula" <g...@p...onet.pl>

    w wypowiedzeniu mam zapis"

    "Pracownik jest obowiazany do wykorzystania przysługującego urlopu w okresie
    wypowiedzenia"

    czy wobec powyzszego musze wykorzystac przyslugujacy mi urlop, czy tez moge
    wziasc ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    jacek

  • 2. Data: 2003-08-01 16:39:19
    Temat: Re: wypowiedzenie a urlop
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "gadula" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moge
    > wziasc ekwiwalent za niewykorzystany urlop

    Jeżeli pracodawca nie wyśle cię na urlop, a ty sam nie wystąpisz z wnioskiem
    o jego udzielenie przy koncowym rozliczeniu z firma dostaniesz ekwiwalent

    --
    pozdrawiam JO