  • 1. Data: 2003-08-01 16:15:13
    Temat: odrzucona reklamacja koszuli
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    odrzucono mi reklamację koszuli tłumacząc to w ten sposób:
    "Niewłaściwe suszenie koszuli spowodowało jej częściowe wyblaknięcie
    na słońcu".

    Teraz moje pytanie: na jakiej podstawie ktoś, w tym wypadku
    rzeczoznawca, może stwierdzić w jaki sposób suszyłem koszulę? Czy te
    dziwne znaczki na metce określają jej sposób suszenia, do którego się
    nie zastosowałem? Zawsze suszę pranie na lewą stronę, oczywiście na
    balkonie.

    Sprzedawca w sklepie nie poinformował mnie w jaki inny sposób
    powinienem ją suszyć.

    Czy mogę coś w tej kwestii jeszcze zdziałać? Już nawet nie chodzi o
    kasę, tylko o zasadę. Sklep, z którego pochodzi owa koszula odwiedzam
    często (odwiedzałem, teraz już nie mam zamiaru) i nie pozwolę się
    traktować w ten sposób.

    Jakieś rady? ;-)

    --
    ___//] ____ w...@s...pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-08-01 20:23:33
    Temat: Re: odrzucona reklamacja koszuli
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

> [...]
    > kasę, tylko o zasadę. Sklep, z którego pochodzi owa koszula odwiedzam
    > często (odwiedzałem, teraz już nie mam zamiaru) i nie pozwolę się

    ano prosto
    najpierw idz do szefa sklepu i mow jak sprawa wyglada
    koszulka zostala wyprana jak pisze na metce i wysuszona
    niema jakichs niewiadomych metod na suszenie ani nie zostales poinformowany
    o tym
    a na metce nic takiego nie bylo
    wiec albo reklamacja zostanie przyjeta albo z ta sprawa pojdziesz do sadu

    koelga mial motyw z butami nike
    po 3 tyg pekla skura na bucie
    reklamacja powiedziala ze on myl je za czesto na mokro albo bardziej mozliwe
    ze wypral :)
    powiedzial szefowi sklepu ze z ta sprawa pojdzie do sadu...
    oczywiscie szef powiedzial by wybral sobie inny model butow(nawet :D) lub
    ten sam...