  • 1. Data: 2005-05-11 16:37:31
    Temat: wypowiedzenie
    Od: onill <o...@p...fm>

    witam wszystkich grupowiczow i mam kilka pytan

    1. w jaki sposob najszybciej rozwiazac umowe z pracodawca (a umowa jest
    na czas nieokreslony -- 5lat)
    2. czy sa jakies kary za tak szybkie rozwiazanie umowy
    3. czy skladajac wypowiedzenie w dniu 12.05 jest do osiagniecia
    rozwiazanie umowy w dniu 31.05 ??
    4. moze ktos posiada albo ma jakiegos linka jak powinno wygladac takie
    "szybkie" wypowiedzenie

    z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-05-11 21:22:18
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    onill napisał(a):

    > 1. w jaki sposob najszybciej rozwiazac umowe z pracodawca (a umowa jest
    > na czas nieokreslony -- 5lat)

    To w końcu na czas nieokreślony czy na 5 lat?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-11 21:31:15
    Od: onill <o...@p...fm>

    Johnson napisał(a):

    > To w końcu na czas nieokreślony czy na 5 lat?

    na czas nieokreslony i pracuje juz 5 lat

  • 4. Data: 2005-05-11 22:08:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    onill napisał(a):

    > na czas nieokreslony i pracuje juz 5 lat

    Najszybciej będzie po porstu nie iśc do pracy, wtedy dostaniesz
    dyscyplinarne. Dośc szybko może też być w trybie art. 55 z indeksem 1 kp.
    A najrozsądniej będzie za porozumieniem stron.