  • 1. Data: 2004-05-14 18:10:59
    Temat: wypowiedzenia z pracy etc.
    Od: "Paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@X...pl>

    hej, mam kilka podstawowych pytań odnośnie umowy o prace, liczę że
    pomożecie.
    Czy napisanie wypowiedzenia, z zachowaniem określonego w umowie terminu
    przez pracownika to 'porzucenie pracy'? Czy pisząc wypowiedzenie po
    przepracowaniu dwóch miesięcy wiąże się z jakimiś negatywnymi konsekwencjami
    (jest to umowa 'na okres próbny' na czas 3 miesięcy) I jeszcze jedno
    pytanie. po takim wybryku, co z referencjami- nic mi nie napiszą, że jestem
    złym pracownikiem, czy są szanse że mnie polecą? jak to jest?
    pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2004-05-14 18:48:40
    Temat: Re: wypowiedzenia z pracy etc.
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 14 May 2004 20:10:59 +0200, na pl.soc.prawo, Paweł PAWLAT
    Wojciechowski napisał(a):
    > Czy napisanie wypowiedzenia, z zachowaniem określonego w umowie terminu
    > przez pracownika to 'porzucenie pracy'?

    Oczywiście że nie, 2 tygodniowe wypowiedzenie kończące się w sobotę i po
    pracy /jeżeli umowa jest na okres próbny/. A co Ci napiszą to powinno
    zależeć od tego jak wywiązywałeś się z obowiązków - powinno-

    --
    pozdrawiam :-)
    MEva