  • 1. Data: 2004-05-14 16:47:19
    Temat: Umowa wspolpracy - zakaz i jego skutki...
    Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...klub.chip.pl>

    Mam problem i poszukuje wsparcia. Firma rozwiazuje ze mna umowe
    wspolpracy. W tejze umowie jeden z punktow zakazuje mi w okresie 12
    miesiecy od zakonczenia obowiazywania umowy pracy w firmach
    konkurencyjnych. Jednak w jednym z kolejnych punktow jest zapis o tym,
    ze po wygasnieciu/zakonczeniu/zerwaniu umowy wszelkie zobowiazania
    zawarte w niniejszej umowie przestaja obowiazywac. Czy zakaz konkurencji
    jest takim zobowiazaniem?

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2004-05-15 13:37:20
    Temat: Re: Umowa wspolpracy - zakaz i jego skutki...
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    > ze po wygasnieciu/zakonczeniu/zerwaniu umowy wszelkie zobowiazania
    > zawarte w niniejszej umowie przestaja obowiazywac. Czy zakaz konkurencji

    zakaz konkurencji Cie obowiazuje, inaczej cala umowy nie mialaby sensu

  • 3. Data: 2004-05-16 10:48:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 15. maja 2004 15:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Bob:

    > zakaz konkurencji Cie obowiazuje,

    ... o ile firma będzie Ci płacić za to.

    --