    From: "Paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@X...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenia z pracy etc.
    Date: Fri, 14 May 2004 20:10:59 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@ajh27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej, mam kilka podstawowych pytań odnośnie umowy o prace, liczę że
    pomożecie.
    Czy napisanie wypowiedzenia, z zachowaniem określonego w umowie terminu
    przez pracownika to 'porzucenie pracy'? Czy pisząc wypowiedzenie po
    przepracowaniu dwóch miesięcy wiąże się z jakimiś negatywnymi konsekwencjami
    (jest to umowa 'na okres próbny' na czas 3 miesięcy) I jeszcze jedno
    pytanie. po takim wybryku, co z referencjami- nic mi nie napiszą, że jestem
    złym pracownikiem, czy są szanse że mnie polecą? jak to jest?
    pozdrawiam Paweł