  • 21. Data: 2002-01-25 22:27:51
    Temat: Re: wypadek z 96 roku... mozna cos jeszcze zrobic ??
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2mhto$e9g$1@onyx.icpnet.pl...

    > Sprawdz(jesli mozesz)statystyki.80% to wina pieszego.

    Aha. I oczywiście w tych 80% kierowcy jadą z przepisową prędkością i
    zachowują szczególną ostrożność (a wiadomo, co to znaczy) przy przejściach
    dla pieszych?

  • 22. Data: 2002-01-25 22:28:04
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > w raporcie: wbieglam
    > na bok, sluchalam walkmana - mialam sluchawki na uszach),
    >

    > A to jest ewidentna wina pieszego(nawet na przejsciu).

    1. czy ty celowo zmieniłeś domyślne ustawienia OE, żeby niepoprawnie
    cytował?

    2. nie myl raportu z rzeczywistością - dziewczyna pisze, że nie był w użyciu

    Inna sprawa, że nie bardzo mogę sobie wyobrazić, w jakiś sposób mogło dojść
    do takiego wypadku bez "współpracy" obojga uczestników (oboje musieli
    popełnić poważny błąd "w sztuce").