  • 1. Data: 2003-06-06 10:04:24
    Temat: wypadek - wynajecie samochodu
    Od: "Marek" <x...@o...pl>

    witam
    w poniedzialek 2 czerwca mialem wypadek nie z mojej winy (sprawda wyjechal
    mi z podporzadkowanej zostal uznany winnym przez policje i dostal mandat)
    poniewaz potrzebuje pilnie samochod na 13-15 czerwca a wychodzi na to ze
    ubezpieczalnia sprawcy (Agropolisa) nie zdazy dostatecznie wczesnie
    zalatwic wszystkiego i wyplacic odszkodowania, a srodki wlasne na naprawe
    wynosza zero :-( to czy mam prawo do wynajecia samochodu i czy
    ubezpieczalnia powinna pokryc jego koszty ? powiedziano mi ze tylko jesli
    prowadze dzialalnosc gospodarcza - niestety nie prowadze
    czy ta odpowiedz ze Agropolisa nie pokryje kosztow wynajecia jest w pelni
    uzasadniona ? czy moze tylko to wybieg ?
    pozdrawiam

    adres ( xxx78 malpa op pl )

  • 2. Data: 2003-06-06 16:50:23
    Temat: Re: wypadek - wynajecie samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem, to praktyka jest taka, że nie należy Ci się samochód
    zastępczy. Osobiście jestem odmiennego zdania, ale nigdy nie miałem potrzeby
    udowodnienia tego, więc nie umiem powiedzieć, jak by na to zapatrywał się
    sąd.