  • 1. Data: 2003-11-17 18:23:09
    Temat: wypadek - naprawa z OC sprawcy
    Od: "zigzag" <z...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Miałem wypade - sprawca sie przyznal byla policja wszystko jak trzeba.
    No i teraz zaczely sie schody z Ubezpieczalnia sprawcy :(, w zwiazku z czym
    ma kilka pytan
    1. Jaka jest kwota naprawy (w przypadku OC sprawcy), ktora ma obowiązek
    wyplacic Zaklad Ubezpieczeń sprawcy ?
    2. Czy kwota tan powinna byc z VAT'em czy netto ?
    3. Kto pokrywa koszty transportu mojego autka do warsztatu bezpośrednio z
    miejsca wypadku?
    4. Czy po wyplaceniu kasy z zakładu ubezpieczeń mam obowiazek pokazac autko
    jak wyglada po naprawie ??
    5. Moje autko bylo na gaz - rozumiem ze przegląd instalacji w zakładzie
    montujacym gaz jest konicznosicą i nie ma od tego odwolania ??

    Jesli ktos z szanownych grupowiczów bedzie w stanie odpowiedziec na moje
    pytania i podac podstawe prawna bede niezmiernie wdzieczny. Dodam ze zaklad
    ubezpieczeń to Warta. Prosze również o jakies sugestie - to moj pierwszy
    wypadek i mam nadzieje ze ostatni

    Pozdrawiam
    Zig Zag