  • 1. Data: 2003-11-17 18:05:40
    Temat: Czy mam wazny przydział na mieszkanie spółdzielcze
    Od: pliszka<p...@p...pp>

    Witam ponownie,

    Tym razem również zgłaszam na forum pytania dotyczace spółdzielni.

    Chodzi o nastepujacy temat. Spółdzielnia wydała nam przydziały przed
    przyjęciem w poczet członków spółdzielni. Czy te przydziały są ważne?
    Co w przypadku upadłości spółdzielni w takiej sytuacji? Jeśli są
    nieważne to co członkowie spółdzielni powinni i mogą zrobić aby były
    ważne?

    Będę wdzięczna za pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-11-18 13:09:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, pliszka wrote:
    [...]
    >+ Chodzi o nastepujacy temat. Spółdzielnia wydała nam przydziały przed
    >+ przyjęciem w poczet członków spółdzielni. Czy te przydziały są ważne?

    A to instytucja "przydziału" jeszcze funkcjonuje ??
    Myślałem że dziś jest tylko umowa najmu (dzierżawy, własności
    i spółdzielczego "prawa do lokalu" nie licząc).

    >+ Co w przypadku upadłości spółdzielni w takiej sytuacji?

    A kim jesteś wobec lokalu i spółdzielni ?

    pozdrowienia, Gotfryd