  • 31. Data: 2009-05-23 22:23:13
    Temat: Re: wypadek na czerwonym świetle
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > No to w takim razie sąd mnie kiedyś oszukał, bo i ja, i druga strona
    > zostaliśmy uznani winnymi wjechania na skrzyżowanie na zielonym świetle :-P

    Wiesz, po tym jak w uzasadnieniu wyroku sąd drugiej instancji (!) uznał,
    że jedna osoba może znajdować się jednocześnie w kilku miejscach, to
    mnie już nic nie zdziwi w skali niekompetencji polskich sendziuf
    (pisownia zamierzona).

  • 32. Data: 2009-05-23 22:23:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Sugerujesz, że wygra ten, który będzie lepszy w wyrku?

    Błeee... Toż to nekrofilia! (zdaje się obaj mieli zginąć?)

  • 33. Data: 2009-05-24 19:10:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Zapadną dwa wyroki uniewinniające.

    żadne wyroki nie zapadną bo normalny oskarżyciel nie wystąpi do sądu :)

    --
    @2009 Johnson

  • 34. Data: 2009-05-25 08:53:25
    Od: Paweł <l...@b...klub.chip.pl>

    Witam,

    Podobno kiedyś podobna sytuacja zaistniała w rzeczywistości - ale byli
    świadkowie.

    Obaj kierowcy twierdzili zgodnie, że wjechali na zielonym (no i mieli dużo
    świadków).

    Przeprowadzono dokładne pomiary zegarów w systemie sterującym światłami
    (skrzyżowanie było dosyć skomplikowane) i okazało się, że raz na jakiś czas
    (3 lata???) system mógł wygenerować światło zielone dla kierunków
    kolizyjnych!

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 35. Data: 2009-05-25 09:07:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > (skrzyżowanie było dosyć skomplikowane) i okazało się, że raz na jakiś
    > czas (3 lata???) system mógł wygenerować światło zielone dla kierunków

    Podobno kiedyś angielski fizyk tłumaczył się przed sądem iż kiedy
    dojeżdżał do skrzyżowania to widział nie czerwone a zielone światło.
    Biegli sądowi potwierdzili, że istnieje taka możliwość ale przy
    prędkości zbliżonej do prędkości światła.
    Nietrudno zgadnąć że fizyka ukarano za przekroczenie dozwolonej
    szybkości. :)

    --
    spp

  • 36. Data: 2009-05-25 12:35:15
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > żadne wyroki nie zapadną bo normalny oskarżyciel nie wystąpi do sądu :)

    Napisałem o tym dwa dni temu .

    Pzdr
    Leszek