  • 1. Data: 2009-05-22 11:56:55
    Temat: zdjecia z naszejklasy w mediach
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    mam pytanko odnosnie wlasnosci zdjec zamieszczanych w portalach
    spolecznosciowych w tym w NK. coraz czesciej sie zdarza, ze media piszac o
    danej osobie posilkuja sie zdjeciem tejze osoby "zassanym" z NK. tak bylo w
    przypadku polaka zamordowanego w afganistanie czy szyfranta, ktory
    "wyparowal". w roznych mediach (prasa, TV) pokazywano te fotki bradzo czesto
    bez adnotacji skad zostalo zassane. w takich praktykach przoduje zwlaszcza
    pewna TV, ktorej wlascicielem jest prlowski kapus :>
    czy to nie jest naruszenie prawa?

  • 2. Data: 2009-05-22 11:59:14
    Temat: Re: zdjecia z naszejklasy w mediach
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    albert pisze:

    > pewna TV, ktorej wlascicielem jest prlowski kapus :>
    > czy to nie jest naruszenie prawa?

    Pewnie że nazwanie kogoś prlwskim kapusiem jest naruszeniem prawa, gdy
    sie tergo nie udowodni.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-05-22 12:54:46
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 22 May 2009 13:56:55 +0200, albert napisał(a):

    > w takich praktykach przoduje zwlaszcza
    > pewna TV, ktorej wlascicielem jest prlowski kapus :>

    To są jeszcze tacy w mediach? Dawaj szczegóły...

    > czy to nie jest naruszenie prawa?

    "Kto mieczem wojuje od miecza ginie ..."

    --
    ===Tomy===

    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem."