  • 1. Data: 2007-01-04 12:11:16
    Temat: Pieniądze od SM
    Od: "Goska" <m...@w...pl>

    Mam książeczkę mieszkaniową, założoną w latach 70. ub. w. i
    zarejestrowaną w SM. Na tej książeczce jest jakiś wkład.
    Jednoczesnie na koncie spółdzielni są inne pieniądze, otrzymane w
    ramach pożyczki mieszkaniowej od mojego zakładu pracy (w tamtym
    czasie). Mieszkania nie mam do tej pory, a teraz chcę zrobić
    darowiznę na córkę. Problem w tym, że spółdzielnia nie uznaje
    wzrostu wartości kwoty leżącej na jej koncie, a po rewaloryzacji to
    śmieszne pieniądze (było 18 tys.zł, jest 1,80 zł). Czy jest jakiś
    sposób, żeby spółdzielnia wypłaciła te pieniądze w sensownej
    kwocie - z oprocentowaniem i premią gwarancyjną za lata w których
    spółdzielnia obracała tymi pieniędzmi?