  • 1. Data: 2003-11-30 10:43:47
    Temat: wymierzona grzywna - nowe okolicznosci
    Od: "M O" <m...@g...pl>

    wlasnie dostalem wezwanie do zaplaty grzywny. dotyczy wyprzedzania z
    nadmierna predkoscia. przypomnialo mi sie ze jechal samochod z przeciwka ...
    dlatego przyspieszylem ... alternatywa to czolowe ...
    czy mozna jakos to odkrecic z tytulu nowych okolicznosci ... czy pozostaje
    zaplacic.

  • 2. Data: 2003-11-30 11:30:30
    Temat: Re: wymierzona grzywna - nowe okolicznosci
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    M O wrote:
> [...]
    > dlatego przyspieszylem ... alternatywa to czolowe ...
    > czy mozna jakos to odkrecic z tytulu nowych okolicznosci ... czy pozostaje

    A skąd wzięła się ta grzywna?
    Myślisz, że ktoś uwierzy?

    KG

  • 3. Data: 2003-11-30 12:19:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Rozumiem, że ten samochód spadł nagle z nieba, wyjechał spod ziemi albo w
    inny niespodziewany i nie dający się przewidzieć sposób się tam pojawił.
    Bo inaczej, to po prostu nie zachowałeś ostrożności przy wyprzedzaniu.
    Jeśli nawet zdołasz to udowodnić, to zmienią kwalifikację i tyle.