  • 1. Data: 2003-11-30 15:03:52
    Temat: zmiana nazwy ulicy
    Od: Mateusz Pronobis <r...@p...fm>

    Witam
    Jak mozna lub co trzeba zrobic jesli np wszyscy mieszkancu 1 ulicy chca
    zmienic jej nazwe ?
    Czy cos takiego wogule jest mozliwe ?
    pozdrawiam
    Mateusz

  • 2. Data: 2003-11-30 16:26:41
    Temat: Re: zmiana nazwy ulicy
    Od: "Natalia" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <r...@p...fm> napisal w
    wiadomosci news:bqd0vm$h08$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Jak mozna lub co trzeba zrobic jesli np wszyscy mieszkancu 1 ulicy chca
    > zmienic jej nazwe ?
    > Czy cos takiego wogule jest mozliwe ?
    > pozdrawiam

    Musicie napisac pismo do rady gminy z podpisami mieszkanców. Rada gminy nie
    musi sie zgodzic, ale musi sie sprawa zajac, to jest poddac taki pomysl
    glosowaniu. Najlepiej, jesli wczesniej urobi sie któres ze stronnictw,
    najlepiej to, które ma wiekszosc ;-)
    Ale gmina nie bedzie chciala tego zrobic, bo wtedy na wlasny koszt musi
    ludziom wymienic dowody osobiste, zamówic nowe tabliczki itp. I poza tym w
    tym roku to juz za pózno - budzet na przyszly rok jest juz zatwierdzony,
    wiec to mogloby sie zmiescic w budzecie dopiero na 2005, jesli przeszloby
    pozytywnie.
    Znane z praktyki - na razie 0 efektów, mimo, ze u mnie wchodzilaby w gre
    zmiana dokumentów dla 1 (slownie: jednej) osoby.

    Natalia