  • 1. Data: 2004-04-21 19:05:42
    Temat: wymiar urlopu
    Od: "BOGUS" <B...@P...PL>

    Witam,
    Dręczy mnie sprawa przysługującego pracownikowi urlopu. Zatrudniony jest od
    25 czerwca do 30 kwietnia tego samego roku. Ile należy mu sie w tym okresie
    urlopu ? Za dwa miesiące czyli 26/12 X2 zaokroglając w górę 5 dni? czy może
    proporcjonalnie do przepracowanego okresu czyli miesiąc i 5 dni w stosunku
    do 26 dni przysługujących w całym roku?
    Dzięki za odpowiedzi ,
    Sprawa pilna ;)
    Pozdr Olo

  • 2. Data: 2004-04-21 19:33:16
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "BOGUS" <B...@P...PL> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dręczy mnie sprawa przysługującego pracownikowi urlopu. Zatrudniony jest
    od
    > 25 czerwca do 30 kwietnia tego samego roku.

    ??? Przeczytaj, co napisałeś i jeszcze raz zadaj pytanie.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-04-21 19:43:28
    Od: "BOGUS" <B...@P...PL>

    Oczywiście od 25 marca do 30 kwietnia
    Olo

  • 4. Data: 2004-04-21 23:27:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2004, BOGUS wrote:
    >+ Zatrudniony jest od 25 czerwca do 30 kwietnia tego samego roku.

    Strugaccy ? "Stało się jutro" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd