  • 1. Data: 2004-04-21 17:58:31
    Temat: o co można wnieść w pismie do sądu ? SP
    Od: "Adam Horak" <h...@s...wp.pl>

    Witam!

    Sądzę się z pracodawcą od dłuższego czasu i wkurza mnie, że cały czas
    wysyłąją jakieś pisma na dzień przed rozprawą w efekcie czego na rozprawach
    zostaje mi tylko wręczone to pismo i muszę się do niego ustosunkowywać w
    związku z czym sprawy zostają odroczone. Piszą bzdury, zaprzeczają sami
    sobie ale zawsze przysyłają takie bzdety w dzień przed sprawa. Jak możnaby
    to pracodawcy uniemożliwić ? o co możnaby wnieść ? Może o to aby sąd wycofał
    wniosek o rozpoznawanie sprawy podczas nieobecność pozwanego? Jakby tak
    musieli jeździć na wszystkie te rozprawy to może by im się odechciało ? To w
    sumie też jakiś koszt dla nich.

    Pozradzcie prosze.
    hanskie