  • 1. Data: 2007-01-31 22:33:42
    Temat: przerwa w pracy dla niepełnosprawnego
    Od: "Aureolka" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie.W mojej firmie przyjęto że pracownik ma 30 min. przerwy z czego
    15 min.jest wliczane do czasu pracy a 15 min.nie. Ile minut przerwy w takiej
    sytuacji powinien mieć pracownik o lekkim stopniu niepełnosprawności.W
    ustawie jest art.który mówi: Osoba niepełnosprawna ma prawo do przerwy w
    pracy na gimnastykę usprawniającą lub wypoczynek. Czas przerwy wynosi 30
    minut i jest wliczany do czasu pracy.
    Czy mam rozumieć że jest to poza tamtą przerwą dodatkowe 30 minut wliczane
    do czasu pracy?
    Będę wdzięczna za pomoc w interpretacji tego przepisu.
    Pozdrawiam
    A.