  • 1. Data: 2002-08-07 08:26:13
    Temat: Uzupelnienie apelacji
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@f...onet.pl>

    Witam

    Zlozylem w sadzie apelacje, ale nie wpisalem wartosci zaskarzenia i
    otrzymalem pisma z sadu o uzupenienie tego.
    Czy bedzie dobrze jak wpisze do tej samej apelacji kwote i przesle ja do
    saduC Czy tez nalezy napisac nowe pismo?

    Dzieki
    Jacek

  • 2. Data: 2002-08-07 08:44:15
    Temat: Re: Uzupelnienie apelacji
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>

    Jacek Swierczek oznajmił::

    > Czy bedzie dobrze jak wpisze do tej samej apelacji kwote i przesle ja do
    > saduC Czy tez nalezy napisac nowe pismo?

    dostałeś wezwanie do uzupelnienia braków, więc musisz odpowiedziec na
    wezwanie.

    --
    Zdelegalizować delimitery!

    fanatic OE user

  • 3. Data: 2002-08-07 14:04:35
    Od: "Krzysztof Ways" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jacek Swierczek <j...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jacek
    >
    > powołaj się na sygnaturę nadaną przez sąd i napisz pismo procesowe, iż " w
    odpowiedzi na wezwnie sa z dnia .......... w celu usunięcia wskazanych braków
    formalnych, określam wartość przedmiotu sporu na kwotę ........." i powinno
    wystarczyć...

  • 4. Data: 2002-08-07 14:16:21
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>

    Krzysztof Ways oznajmił::
    > " w
    > odpowiedzi na wezwnie sa z dnia .......... w celu usunięcia wskazanych braków
    > formalnych, określam wartość przedmiotu sporu na kwotę ........."
    ^^^^^^
    *zaskarżenia*

  • 5. Data: 2002-08-07 15:33:19
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@f...onet.pl>

    "Marcin" <s...@f...id.pl_to_nie> wrote in message
    > Krzysztof Ways oznajmił::
    > ^^^^^^
    > *zaskarżenia*

    Mniej wiecej tak napisalem, oczywiscie slusznie zauwazyles "zaskarzenia".

    Dzieki
    Jacek

  • 6. Data: 2002-08-08 09:24:38
    Od: "Krzysztof Ways" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Mniej wiecej tak napisalem, oczywiscie slusznie zauwazyles "zaskarzenia".
    >
    > Dzieki
    > Jacek

    Bardzo przepraszam. moja wina - oczywiście w apelacji określa się wartość
    przedmiotu zaskarżenia a nie wartość przedmiotu sporu (art. 368 par.2
    k.p.c.). Pomyłka wynikneła z faktu, że właśnie pisałem pozew i jednocześnie
    formułowałem odpowiedź na pytanie.