  • 1. Data: 2002-08-07 10:51:41
    Temat: telewizja
    Od: qaz <q...@i...pl>

    Zostałem bez mojej zgody pokazany w telewizji, nic nie miał bym
    przeciwko tylko że zostałem pokazany jako zły przykład przynajmniej ja i
    moja rodzina tak to odebrała.
    Teraz pytanie czy mogę mieć z tego jakieś korzyści?

  • 2. Data: 2002-08-07 11:19:55
    Temat: Re: telewizja
    Od: qaz <q...@i...pl>

    > chodzi ci o zadoscuczynienie ?
    > nikt cie nie pytal o zgode ?
    > nie byles "elemetnem planu ogolnego/widoku/krajobrazu" ?
    >
    > pozdrawiam,
    > jelen

    Chodzi mi o zadośćuczynienie, nikt nie pytal mnie o zgode i bylem na pierwszym
    planie

  • 3. Data: 2002-08-10 20:12:14
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    jezeli bylo to w programie telewizyjnym (a nie w filmie) a Ty wykonywales
    normalne czynnosci a nie grales okreslona role to nie przysluguje Ci prawo
    do pieniedzy. gdybys zostal poproszony o statystowanie i wykonywanie
    okreslonej czynnosci to wtedy tak.
    dodatkowo taki material moze zostac wykorzystany przeciwko tobie i nic z tym
    zrobic nei mozesz.

    --
    Andrzej