  • 1. Data: 2006-05-15 15:04:03
    Temat: wyludzenie kodu?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    dzis dostalem od nie znanej mi osoby maila tresci:
    "Czy masz numer seryjny do gry the sims światowe życie? Jeżeli tak, to
    proszę o przesłanie go na mój adres e-mail. Z góry dziękuję. Do zobaczenia.
    "

    Co z tym zrobic , jesli wogole cos robic:)?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-05-15 15:12:35
    Temat: Re: wyludzenie kodu?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 15 May 2006 17:04:03 +0200, Jacek23 napisał(a):

    (...)
    > Co z tym zrobic , jesli wogole cos robic:)?

    Skasować. A potem zapoznać sie z terminem "wyłudzenie", bo to nieładnie jak
    sie używa słów, których znaczenia sie nie zna.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-05-15 15:16:02
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Zapewne skasuje , az takim donoscicielem nie jestem , jesli wogole
    jakims:).....ale jak to inaczej nazwac jak nie wyludzenie?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2006-05-15 15:25:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Zapewne skasuje , az takim donoscicielem nie jestem , jesli wogole
    > jakims:).....ale jak to inaczej nazwac jak nie wyludzenie?
    > Pozdrawiam

    podzeganiem

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 5. Data: 2006-05-15 15:31:01
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    O, dobre slowo:)
    a moze to prowokacja:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2006-05-15 16:04:29
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zapewne skasuje , az takim donoscicielem nie jestem , jesli wogole
    > jakims:).....ale jak to inaczej nazwac jak nie wyludzenie?

    Ze słownika:
    wyłudzić dk VIa, ~dzę, ~dzisz, ~łudź, ~dził, ~dzony - wyłudzać ndk I, ~am,
    ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any
    <podstępnie, chytrze wyjednać, otrzymać, wyprosić coś od kogoś>
    Wyłudzić od kogoś darowiznę, pieniądze.
    Wyłudzać obietnice, przywileje.

    Gdzie masz podstep?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2006-05-16 15:36:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek23 [###j...@p...pl.###] napisał:

    To nie było wyłudzenie, tylko co najwyżej propozycja współsprawstwa
    przestępstwa - o ile ów kod jest związany z jakąś opłatą, bo mi się
    nie chce sprawdzać.