  • 1. Data: 2006-05-15 14:20:24
    Temat: umowa zlecenie wypowiedzenie..
    Od: "z" <...@...z>

    Witam mam pytanko co do wypowiedzenie umowy zlecenia
    pracuje sobie w firmie gdzie co miesiac poczatkiem miesiac podpisuje umowe
    zlecenie, ze wykonam prace xxx w terminie od 1 do 30
    za to otrzymam wynagrodzenie x i to niby cala umowa podpisy dane osobowe i to
    tyle

    i teraz np w polowie miesiac chce taka umowe zerwac co mi za to grozi ?

  • 2. Data: 2006-05-15 23:21:25
    Temat: Re: umowa zlecenie wypowiedzenie..
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    z wrote:
> [...]
    > i to tyle
    >
    > i teraz np w polowie miesiac chce taka umowe zerwac co mi za to grozi ?

    pokrycie wszelkich strat poniesionych przez zleceniodawcę w związku z
    niewywiązaniem się przez ciebie z podpisanej umowy.

    Radzę dokończyć i następnej nie podpisywać.