  • 1. Data: 2006-05-15 13:12:07
    Temat: Umowa kupna-sprzedaży siedliska
    Od: "Drzeju" <a...@p...com.pl>

    Witam!
    Sprawa następująca:
    Po swoich nieżyjących juz rodzicach trzy ich córki(teraz już współwłaścicielki
    siedliska) postanowiły je sprzedać.
    Przedwstępny akt kupna-sprzedaży wygląda następująco:
    Ja .... o dow.osob.nr....sprzedaję panu... o dow.os.nr....zamieszkałym w ...
    działkę z zabudowaniami... za cenę ...
    Kupujący wpłaca zaliczkę w wys....
    Cena nie mioże ulec zmianie.

    Po czem na dodatek podpisuje się tylko jedna z współwłaścicelek

    To jeszcze mały pikuś:
    Akt sporządzono we wrześniu, kupujący nie wpłacił do dziś pozostałej kwoty,
    zaczął na miejscu stawiać nowe fundamenty, wyciął drzewa owocowe, nie zapłacił
    za prace, ani materiały podwykonawcom itp.
    W jaki sposób można zmusić go do spłaty całej kwoty lub anulować umowę, czy
    jest ustawowy czas pomiędzy umową przedwstępną i końcową na spłatę pieniędzy
    jeśli nie było tego ujętego w pierwszej umowie.
    Czy nalezy gościa pogonić listem poleconym, skierować sprawę do sądu-jakiego,

    dzięki za porady
    -

  • 2. Data: 2006-05-15 18:12:34
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedaży siedliska
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Drzeju" <a...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:74b0.00000167.44687e27@newsgate.onet.pl
> [...]
    > na spłatę pieniędzy jeśli nie było tego ujętego w pierwszej umowie.
    > Czy nalezy gościa pogonić listem poleconym, skierować sprawę do

    moja porada to taka, że ta umowa czy ten akt od samego początku jest
    nieważna i niezgodna z prawem./oczywiście tak twierdzę tylko na podstawie
    przeczytanego tekstu/

    abul