  • 1. Data: 2007-07-13 12:24:17
    Temat: wykupione mieszkanie komunalne a jego sprzedaż
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie dotyczce zbycia wykupionego od gminy lokalu mieszkalnego.
    Mieszkania takiego nie można zbyć przez okres 5-ciu lat pod rygorem zwrotu
    bonifikaty, chyba, ze wykorzysta się pieniądze z jego sprzedaży na cele
    mieszkaniowe.

    Czy pod pojęciem "cele mieszkaniowe" kryje się tylko zakup innego
    mieszkania lub domu, czy również wykup samej działki budowlanej
    (bez zamiaru budowania na niej domu)?

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 2. Data: 2007-07-13 12:39:36
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    TomaSz. napisał(a):
> [...]
    > bonifikaty, chyba, ze wykorzysta się pieniądze z jego sprzedaży na cele

    To "chyba że" wynika z umowy czy ustawy?