eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › rezygnacja z zamowienia w sklepie internetowym
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2007-07-13 12:14:30
    Temat: rezygnacja z zamowienia w sklepie internetowym
    Od: "1" <...@...com>

    Zamowilem pewien towar w sklepie internetowym. Firma nie byla w stanie
    dostarczyc towaru (nie bylo zamowionego przeze mnie koloru). Poprosila o
    poczekanie dwoch tygodni, az przyjdzie kolejna dostawa. Poczekalem - czas
    ten minal tydzien temu. Teraz caly czas zbywaja mnie, ze moze juz jutro.
    Towar mial byc prezentem dla dziecka na dzisiejsze urodziny.

    Czy zgodnie z prawem moge w tej sytuacji zrezygnowac z tego zamowienia?
    Firma zostanie z towarem, ktory ich zdaniem "juz jedzie". Wartosc dosc
    wysoka - ponad 2500 zl.




  • 2. Data: 2007-07-14 01:29:35
    Temat: Re: rezygnacja z zamowienia w sklepie internetowym
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.07.2007 1 <...@...com> napisał/a:
    > Zamowilem pewien towar w sklepie internetowym. Firma nie byla w stanie
    > dostarczyc towaru (nie bylo zamowionego przeze mnie koloru). Poprosila o
    > poczekanie dwoch tygodni, az przyjdzie kolejna dostawa. Poczekalem - czas
    > ten minal tydzien temu. Teraz caly czas zbywaja mnie, ze moze juz jutro.
    > Towar mial byc prezentem dla dziecka na dzisiejsze urodziny.
    > Czy zgodnie z prawem moge w tej sytuacji zrezygnowac z tego zamowienia?
    > Firma zostanie z towarem, ktory ich zdaniem "juz jedzie". Wartosc dosc
    > wysoka - ponad 2500 zl.

    MZ możesz. Pozostaje co prawda sprawa dowodowa na co się własciwie
    umawialiście, ale też wydaje się to być tu dość drugorzędne - kupiłeś w
    sklepie internetowym, czyli nawet po dostarczeniu towaru możesz
    bezwarunkowo odstąpić od umowy w terminie do 10 dni od jego otrzymania.

    --
    Marcin

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1