  • 1. Data: 2007-07-13 10:49:41
    Temat: Zakup dzialki w przetargu
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Zdaje sie ze bede bral udzial w przetargu na zakup dzialki.
    Nie wiem jakie przepisy reguluja tego typu przetargi ?
    Czy gdy nie wezme udzialu w przetargu to wadium przepada (na logike nie, ale
    gdzie szukac paragrafu ? )
    Czy jesli bede jedynym ktory zglosil sie na przetarg (w co watpie, ale na
    wszelki) to bede musial kupic dzialke po cenie wywolawczej ?
    (rowniez na logike nie, ale gdzie szukac paragrafu ? )
    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-13 13:31:44
    Temat: Re: Zakup dzialki w przetargu
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 12:49:41 +0200, Robcio napisał(a):

> [...]
    > wszelki) to bede musial kupic dzialke po cenie wywolawczej ?
    > (rowniez na logike nie, ale gdzie szukac paragrafu ? )

    Rozdział 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenie Rady
    Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu
    przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości
    (Dz. U. nr 207 poz. 2108)
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 3. Data: 2007-07-17 18:17:02
    Od: "bakes" <b...@w...pl>

    jeżeli nie przyjdziesz lub przyjdziesz i nie przebijesz ani razu
    twoje wadium nie przepadnie - nawet jesli będziesz jedynym co się zglosil