  • 1. Data: 2007-07-13 11:25:40
    Temat: Potrzebuję podpisać polisę ubezpieczeniową w czyimś imieniu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W imieniu kogoś, kto jest akurat za granicą. Trzeba odnowić ubezpieczenie
    mieszkania. Zastanawiam się, czy podpisanie przeze mnie tej polisy
    (oczywiście za zgodą i w imieniu właściwego ubezpieczającego) nie będzie
    potem podstawą do wymigiwania się od ew. odszkodowania?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-07-13 13:13:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .
> [...]
    > (oczywiście za zgodą i w imieniu właściwego ubezpieczającego) nie będzie
    > potem podstawą do wymigiwania się od ew. odszkodowania?

    Nie będzie.

    Jak się agent będzie bardzo upierał, to mu daj papierowe upowaznienie. Nie
    musi być notarialne. Wystarczy zwykłe.
    Za mnie zwykle podpisuje się sam agent a polisę przysyła mi pocztą.

  • 3. Data: 2007-07-13 14:55:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf9eocc.t5f.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    Ponieważ ubezpieczenie mieszkania nie wiąże się z żadnym zobowiązaniem
    właściciela, to każdy może w jego imieniu ubezpieczyć lokal. Pamiętaj, by
    się podpisać własnym nazwiskiem, a nie nazwiskiem właściciela lokalu.