  • 21. Data: 2006-08-26 04:42:07
    Temat: Re: wyksztalcenie wyższe ... - kwaśniewski
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.08.2006 MiKeyCo <m...@w...pl> napisał/a:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Tytułu ZAWODOWEGO! Tytuł naukowy aktualnie jest jeden i jest nim profesor.

    Ale wtedy zdanie do którego się odnosisz również nie będzie miało sensu :)

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2006-08-26 07:38:03
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

    > Tytułu ZAWODOWEGO! Tytuł naukowy aktualnie jest jeden i jest nim profesor.
    Masz rację. Użyłem skrótu myślowego zupełnie jak Macierewicz ;)
    Chodziło dokładniej o to że wg ustawy studia wyższe to studia które kończą
    sie zdobyciem tytułu (mój błąd - zawodowego) licencjata, inżyniera,
    magistra.
    Można mówić o UKOŃCZENIU studiów wyższych TYLKO jeżeli posiada się ww tytuł.
    Tak więc ktoś kto ukończył studia wyższe ma wyższe wykształcenie... ufff :)
    Maciek

  • 23. Data: 2006-08-26 08:17:16
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Lukasz wrote:

    > To tak, jak z maturą. Ostatnio jakiś dziennikarz stwierdził, że dowodem
    > posiadania średniego wykształcenia jest zdana matura.

    no jak chcesz sie przyczepić to rzeczywiście możesz w ten sposób. Bo trzeba mnieć
    papierek. Ale w praktyce gdybyś zdał a nie dodebrał to mógłbyś zawsze to zrobić
    później, lub poprosił o wystawienei duplikatu, proste.

    A tak w ogóle Kwaśniewski jak by nie było jest osobą która skończyła jedynie szkołę
    średnią, bez rozwodzenia się z jakiego powodu. Po prostu spierdzielił sprawę i
    magistra nie ma. A na pewno mógł mieć bez przeszkód gdyby tylko chciał.

    --
    mgr inż. Politechniki Łódzkiej

  • 24. Data: 2006-08-26 09:27:18
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    zrobić
    > później, lub poprosił o wystawienei duplikatu, proste.

    Matura nie jest wymagana do średniego wykształcenia, tylko jako bilet do
    dalszej nauki.

    Nie zdając matury dostajesz swiadectwo bez wyników matury, na którym
    wyraźnie pisze: "Świadectwo jest dokumentem stwierdzającym posiadanie
    średniego wykształcenia ogólnego i zawodowego". No chyba, że jest to
    ogólniak, to wówczas nie ma "i zawodowego" na końcu.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 25. Data: 2006-08-26 09:35:49
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

> [...]
    > średniego wykształcenia ogólnego i zawodowego". No chyba, że jest to
    > ogólniak, to wówczas nie ma "i zawodowego" na końcu.
    Dokładnie precyzuje to ustawa o systemie oświaty.
    Maciek

  • 26. Data: 2006-08-26 16:26:57
    Od: "Rafał " <y...@g...pl>

    Marta Capriati <m...@g...pl> napisał(a):

    > Tak, już znalazłam. Dziękuję, własnie o to mi chodziło.

    I już nie masz żadnych wątpliwości? Ja mam, bo zastanawia mnie czy ustawa
    obowiązująca w 1992 też tak jednioznacznie określała czym jest wyższe
    wykształcenie? Jeśli nie, to trudno będzie udowodnić ze Kwasniewski w 92
    kłamał.

  • 27. Data: 2006-08-26 16:29:30
    Od: "Rafał Bogusławski" <y...@g...pl>

> [...]

    tytuł.
    > Tak więc ktoś kto ukończył studia wyższe ma wyższe wykształcenie... ufff :)

    Zgadza się, tak jest zgodnie z ustawą z roku 2005. A jak to wyglądało w
    ustawie obowiązującej w 1992 czyli wtedy gdy Kwaśniewski przypisał sobie
    wyższw wykształcenie?

  • 28. Data: 2006-08-26 16:38:58
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Rafał napisał(a):
> [...]
    > obowiązująca w 1992 też tak jednioznacznie określała czym jest wyższe
    > wykształcenie? Jeśli nie, to trudno będzie udowodnić ze Kwasniewski w 92

    Aktualnie posiada wykształcenie średnie. Ówcześnie mógł mienić się
    posiadaczem wykształcenia niepełnego wyższego.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 29. Data: 2006-08-26 16:40:18
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Rafał Bogusławski napisał(a):
    > Zgadza się, tak jest zgodnie z ustawą z roku 2005. A jak to wyglądało w
    > ustawie obowiązującej w 1992 czyli wtedy gdy Kwaśniewski przypisał sobie
    > wyższw wykształcenie?

    Posiadał wykształcenie NIEPEŁNE wyższe, w odróżnieniu od wykształcenia
    WYŻSZEGO (niejako pełnego).

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 30. Data: 2006-08-26 17:07:52
    Od: "Rafał Bogusławski" <y...@g...pl>

    MiKeyCo <m...@w...pl> napisał(a):

    > Aktualnie posiada wykształcenie średnie. Ówcześnie mógł mienić się
    > posiadaczem wykształcenia niepełnego wyższego.

    Czy to znaczy, że ustawa obowiązuująca w 92 uznawała termin "wykształcenie
    niepełne wyższe" w sytuacji gdy ktos miał absolutorium a nie obronił pracy
    dyplomowej?