    From: victor <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wykluczenie ze spoldzielni
    Date: Thu, 9 Feb 2006 03:33:52 +0100

    Mam problem. Sytuacja wyglada nastepujaco...
    Kilka lat temu podpisalem umowe z inwestorem o budowe lokalu mieszkalnego.
    Splaty zostaly okreslone w ratach a na koniec umowa przewidywala zaplate
    tzw. "ostatecznego rozliczenia kosztow budowy", ktore mialo nastapic po
    zakonczeniu inwestycji.
    Z dotychczasowych rat wywiazalem sie terminowo i bez zadnych problemow.
    Po tym okresie spoldzielnia zazadala ode mnie splaty kwoty wynikajacej z
    ostatecznego rozliczenia argumentujac przy tym, ze jest to konieczne do
    zakonczenia inwestycji...
    Nadmieniam, ze inwestycja nie zostala zakonczona o tyle, ze wprawdzie
    podpisalem protokol przekazania lokalu do wykanczania jednak nie ma zgody
    na zamieszkiwanie z uwagi na wady konstrukcyjne budynku (zgodnie z pismem
    Kierownika Budowy obowiazuje zakaz przebywania na terenie budowy po godz.
    18). Zgodnie z informacja uzyskana przeze mnie budynek nie uzyskal zgody na
    zasiedlenie.
    Odmowilem zaplaty kwoty wynikajacej z ostatecznego rozliczenia z uwagi na
    fakt, ze zgodnie z harmonogramem splat moge to uczynic po zakonczeniu
    inwestycji a tymczasem zgodnie z informacja uzyskana od spoldzielni ta nie
    zostala zakonczona.
    Zaproponowalem spoldzielni sporzedzenie i podpisanie aneksu do umowy
    zmieniajacego tresc paragrafu okreslajacego zaplate kwoty wynikajacej z
    ostatecznego rozliczenia z PO zakonczeniu inwestycji na PRZED zakonczeniem
    inwestycji, jednak nie uzyskalem na to zadnej odpowiedzi.
    W tej chwili mam sie stawic na posiedzeniu zarzadu, kiedy to bedzie
    rozpatrywana sprawa o wykluczenie mnie ze spoldzielni.
    Czy za cos takiego mozna kogos w ogole wykluczyc? Jakie moga byc tego
    konsekwencje?
    Ja w dalszym ciagu deklaruje chec wplacenia tych pieniedzy i to jeszcze
    tego samego dnia, w ktorym zostanie podpisany aneks do umowy zmieniajacy
    harmonogram wplat.
    Czy ktos z Was moglby mi cos poradzic? Sam nie jestem prawnikiem...

    Pozdrawiam serdecznie,

    victor