  • 1. Data: 2010-03-18 18:55:31
    Temat: Uprawnienia zgłaszającego? (długie)
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Osoba X jest zgłaszającym o kilku wykroczeniach niszczenie zieleni,
    mycie pojazdu w miejscu do tego nie przeznaczonym itp. Zgłaszający
    zostaje przesłuchany w charakterze świadka przez Straż Miejską i przez 3
    miesiące od przesłuchania nic się nie dzieje. Zgłaszający i zarazem
    świadek przypadkowo odwiedza sekretariat Sądu Karnego którego
    jurysdykcja odpowiada za orzeczenia w tych sprawach pyta w sekretariacie
    Sądu czy takowa sprawa trafiła do tego Sądu i dowiaduje się, że sprawa
    faktycznie trafiła do tego Sądu i została zakończona ale świadkowi i
    zgłaszającemu w tej sprawie udziela się informacji, że nie może się on
    dowiedzieć jakie roztrzygnięcie zapadło w tej sprawie powołując się na
    ustawę o ochronie danych osobowych.

    Czy jest możliwość uzyskania od Sądu informacji o sposobie
    roztrzygnmięcia tej sprawy nie chodzi tu o uzyskanie informacji o
    sprawcy natomiast chodzi o uzyskanie informacji z jakich konkretnie
    artykułów Kodesku Wykroczeń został skierowany wniosek o ukaranie i czy
    sprawca został ukarany oraz w jaki sposób czy też został np.
    uniewinniony? Chodzi mi konkretnie o powołanie się na jakąś podstawę
    prawną ale nie wiem na jaką?

    Z poważaniem Mauser50

  • 2. Data: 2010-03-19 06:28:53
    Temat: Re: Uprawnienia zgłaszającego? (długie)
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "mauser50" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaki sposób czy też został np. uniewinniony? Chodzi mi konkretnie o
    > powołanie się na jakąś podstawę prawną ale nie wiem na jaką?

    KW i KPoW znajdziesz w necie.