  • 1. Data: 2002-02-15 12:57:50
    Temat: koncesja na uslugi internetowe
    Od: "DiTi" <m...@k...net.pl>

    Witam
    Mam pytanie czy na świadczenie komercyjne usług internetowych
    (dostęp do netu ) trzeba mieć koncersję?
    To znaczy mam np. w firmie łącze stałe i chcę podpiąć okoliczne
    bloki do netu zrobić tam sieć i pobierać opłaty abonamentowe za dostęp.
    Oczywiście chcę na tym zarobić. Czy jest jakaś różnica jeśli ja wykonam
    tam sieć i ta sieć będzie należeć do mnie lub jeśli podpinam już
    istniejącą sieć blokową?
    Jeśli by ktoś miał jakieś materiały, strony w sieci etc. będę wdzięczny
    za pomoc.

    Pozdrowienia
    DiTi