  • 11. Data: 2012-01-19 06:49:18
    Temat: Re: wyegzekwowanie partycypowania w oplatach
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 18 Sty, 22:44, m <m...@...pl> wrote:

    > No, i co mi z tej wiedzy? Okresle mu kwote.
    > Do niczego go to nie obliguje. To ciezki przypadek czlowieka.

    > Zacytowales tylko urywek.
    > W tym czego nie zacytowales piszę ze chodzi o licznik 'z elektrowni' i o taki
    chodzi mojemu bratu.

    > Tak, a on wezwie policje i powie ze mu dzieci marzna bo niedobry brat mu prad
    odlaczyl?

    > Serio pytam, nie ma prawnego sposobu typu ide z faktura do 'sadu',
    > sa jakies ogledziny ze korzysta z pradu za ktory ja place
    > i jakis wyrok ze ma zaplacic?

    To załóż ten podlicznik i wtedy masz coś na poparcie w sądzie.

  • 12. Data: 2012-01-19 08:32:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup

    >Witam

    >Mam taki nietypowy problem.
    >Mieszkam razem z bratem w domu jednorodzinnym w którym mamy odrębne
    >własnosci z czescia wspolna w postaci klatki schodowej i hallu.
    >Rozdzielilismy zgodnie z prawem (projekty, >wykonanie) wszystkie media
    >(osobne liczniki i umowy)

    >Problem dotyczy przylacza elektrycznego. Elektrownia jeszcze nie wykonala
    >rozdzielenia licznikow wiec obecnie caly dom jest zasilany jako jeden
    >odbiorca.

    To złóż wniosek żeby na Twój lokal założyli osobny licznik. A brat niech się
    martwi.
    Dwa lata temu miałem podobna sytuację: dom jednorodzinny został podzielony
    na dwa odrębne lokale. wniosek do elektrowni wysłałem przez internet, za
    chyba 3 tygodnie wisiały juz dwa odrębne liczniki.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 13. Data: 2012-01-19 08:34:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup

    >Serio pytam, nie ma prawnego sposobu typu ide z faktura do 'sadu',

    Szybciej i prościej będzie jak pójdziesz do elektrowni

    >sa jakies ogledziny ze korzysta z pradu za ktory ja place
    >i jakis wyrok ze ma zaplacic?

    Nie ma szans. Brat powie że nie korzysta z prądu albo że używa tylko
    minimalniei jak mu udowodnisz że korzysta?

  • 14. Data: 2012-01-19 09:10:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2012 09:34, Kris pisze:

    > Szybciej i prościej będzie jak pójdziesz do elektrowni

    A elektrownia spuści go na drzewo... Lepiej iść do właściwego zakładu
    energetycznego ;->

  • 15. Data: 2012-01-19 09:25:11
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    wiadomości news:4f174931@news.home.net.pl...
    >W dniu 18.01.2012 22:57, Jarek S. pisze:
    >
    > [ciach]

    > Pajacem to jest durny lamer, który pisze nie na temat i nie potrafi
    > ograniczać cytowania, czyli niejaki "Jarek S.".

    No Ty to odpisałeś mu na temat i bardzo pomocnie....

    Nie chce mi się z Tobą gadać kobieto !

  • 16. Data: 2012-01-19 09:26:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 21:25:33 +0100, m napisał(a):

    > Problem jest z powodu braku dobrej woli ze strony brata

    Na brak dobrej woli nic nie poradzisz. Co najwyżej odłącz po cichu
    braciszka :) i niech szuka...
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2012-01-19 09:27:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2012 10:25, Jarek S. pisze:

    > No Ty to odpisałeś mu na temat i bardzo pomocnie....

    Owszem.

    > Nie chce mi się z Tobą gadać kobieto !

    Naucz się czytać i myśleć, szczylku.

  • 18. Data: 2012-01-19 09:49:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >A elektrownia spuści go na drzewo... Lepiej iść do właściwego zakładu
    >energetycznego ;->

    Racja;)
    Czepialski jestes.

  • 19. Data: 2012-01-19 09:55:20
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    wiadomości news:4f17e21c$1@news.home.net.pl...

    > Owszem.

    > Naucz się czytać i myśleć, szczylku.

    :) :)

  • 20. Data: 2012-01-19 13:39:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2012 10:49, Kris pisze:

    > Racja;)
    > Czepialski jestes.

    Czasem lepiej uściślić, niż potem wysłuchiwać lamentów kogoś, kto
    pojechał szukać elektrowni ;)

    Sam czasami wyrażam się potocznie, ale jak ktoś uściśli - jego prawo.