  • 1. Data: 2012-01-18 01:02:09
    Temat: Książka o prawie - ciekawostki, anegdoty, absurdy?
    Od: "PcL" <k...@n...com>

    Witam,

    Mam prośbę do grupowiczów - czy moglibyście polecić mi ksiażkę, w której
    znalazłbym ciekawostki i anegdoty na temat prawa?

    Najlepiej, gdyby była napisana tak, żeby prosty chłop zrozumiał. Raczej w
    konwencji popularnonaukowej. Coś w stylu Stulecia chirurgów, tylko że o
    prawie. Może być o historii prawa, może być o czasach współczesnych.

    --
    Pozdrawiam,
    PcL

  • 2. Data: 2012-01-19 14:12:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.01.2012 02:02, PcL pisze:
> [...]
    > w konwencji popularnonaukowej. Coś w stylu Stulecia chirurgów, tylko że
    > o prawie. Może być o historii prawa, może być o czasach współczesnych.

    Może zbiorek "Perskie oko Temidy"? ;)

  • 3. Data: 2012-01-19 14:44:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-19 15:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Może zbiorek "Perskie oko Temidy"? ;)

    A kto teraz książki czyta? :)
    http://sub-iudice.blogspot.com/

    --