  • 21. Data: 2005-07-01 21:03:39
    Temat: Re: wydruk poczty elektronicznej dowodem?
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Johnson wrote:

    > Czyli twierdzisz że nie można wydrukować maila bez jego "preparowania" ?
    > Żałosne.

    Mozna. I rownie dobrze mozna wydrukowac spreparowany. Weryfikacja emaila
    jako dowod wcale nie jest prosta.

  • 22. Data: 2005-07-01 21:06:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    telimena napisał(a):

    > Mozna. I rownie dobrze mozna wydrukowac spreparowany. Weryfikacja emaila
    > jako dowod wcale nie jest prosta.

    I sędzia z góry na podstawie oświecenia przez ducha świętego ma odrzucać
    z góry wszystkie emaile mimo że niektóre są prawdziwe. Jak mówiłem
    jesteś żałosna. Wygłasz poglądy wewnętrznie sprzeczne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 23. Data: 2005-07-01 21:09:33
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Johnson wrote:

    > I sędzia z góry na podstawie oświecenia przez ducha świętego ma odrzucać
    > z góry wszystkie emaile mimo że niektóre są prawdziwe. Jak mówiłem
    > jesteś żałosna. Wygłasz poglądy wewnętrznie sprzeczne.

    Sedzia nie ma prawa dopuszczac dowodu kiedy ma informacje o jego
    sfalszowaniu.

  • 24. Data: 2005-07-01 21:16:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    telimena napisał(a):

    > Sedzia nie ma prawa dopuszczac dowodu kiedy ma informacje o jego
    > sfalszowaniu.

    Pomijam fakt że w wątku brak tego że sędzia miał taką informację w
    chwili dopuszczania dowodu. Czemu niby sędzia ma wierzyć z góry i
    bezwarunkowo w informację o tym, że email jest sfałszowany? Pomyśl i nie
    bądź śmieszna.

  • 25. Data: 2005-07-01 21:59:32
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Johnson wrote:

> [...]
    > chwili dopuszczania dowodu. Czemu niby sędzia ma wierzyć z góry i
    > bezwarunkowo w informację o tym, że email jest sfałszowany? Pomyśl i nie

    Ma ocenic fakty mu przedlozone i badac zwlaczsza podstawowe kontrowersje
    jak autentycznosc. NIe trzeba byc fachowcem zeby wiedziec ze kazdy moze
    sobie wyrukowac email jaki mus ie podoba.

    A jezeli jest sedzia kalosz to moze bezkrytycznie dopuszczac.

  • 26. Data: 2005-07-01 22:01:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    telimena napisał(a):

> [...]
    > sobie wyrukowac email jaki mus ie podoba.
    >
    > A jezeli jest sedzia kalosz to moze bezkrytycznie dopuszczac.

    Zatoczyłąs błędne koło. Juz to pisałaś w pierwszym poście. Nic mądrego
    nie potrafisz napisać, poza aksjomatami?

  • 27. Data: 2005-07-01 22:06:57
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Johnson wrote:

    > Zatoczyłąs błędne koło. Juz to pisałaś w pierwszym poście. Nic mądrego
    > nie potrafisz napisać, poza aksjomatami?

    Nie. bo trzeba byc naprawde ociezalym umyslowo zeby bronic sedziego matacza.

  • 28. Data: 2005-07-01 22:09:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    telimena napisał(a):

    > Nie. bo trzeba byc naprawde ociezalym umyslowo zeby bronic sedziego
    > matacza.

    To wszystko na co cię stać? W braku argumentów wycieczki osobiste?

  • 29. Data: 2005-07-03 19:25:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > I sędzia z góry na podstawie oświecenia przez ducha świętego ma odrzucać z
    > góry wszystkie emaile mimo że niektóre są prawdziwe. Jak mówiłem jesteś
    > żałosna. Wygłasz poglądy wewnętrznie sprzeczne.

    nie, wienien to zweryfikowac (biegly)

    P.

  • 30. Data: 2005-07-03 20:58:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek R... napisał(a):
    > nie, wienien to zweryfikowac (biegly)

    Każdą kserokopię która pojawia się jako dowód też?

    KG