  • 1. Data: 2005-06-29 14:54:50
    Temat: Za towar zapłaciłem, ale NIE otrzymałem
    Od: <r...@w...pl>

    Zapłaciłem za towar, dostałem na niego fakturę,
    ale nie wszystkie elementy urządzenia elektonicznego
    były zawarte w paczce. Sprzedający obiecuje, ze dośle
    brakujące elementy juz od miesiąca, ale nadal tego
    nie zrobil. Dzwonie, prosze blagam i nic. Jakie mam
    prawo wyegzekwowania towaru, na co sie powolac
    i gdzie sie ewentualnie zglosic z tym problemem??

    Robert.