  • 1. Data: 2005-06-29 14:33:32
    Temat: wydruk poczty elektronicznej dowodem?
    Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak w tyutule. Czy wydruk poczty elektronicznej moze byc dowodem (jedynym)
    obciazajacym osobe w sprawie rozwodowej? Moj maz przedstawil przerobiona
    korespondencje z poczty elektronicznej i na tej podstawie sad orzekl rozwod z
    mojej winy.

    Pozdrawiam

    barbara

  • 2. Data: 2005-06-29 14:36:31
    Temat: Re: wydruk poczty elektronicznej dowodem?
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obciazajacym osobe w sprawie rozwodowej? Moj maz przedstawil przerobiona
    > korespondencje z poczty elektronicznej i na tej podstawie sad orzekl

    Chyba sama sobie odpowiedzialas na pytanie.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-06-29 14:57:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Barbara wrote:
> [...]
    > korespondencje z poczty elektronicznej i na tej podstawie sad orzekl rozwod z

    to świadczy jak niedouczeni są sędziowie.

  • 4. Data: 2005-06-29 15:20:16
    Od: bur <m...@n...com>

    witek wrote:

    > to świadczy jak niedouczeni są sędziowie.

    Raczej swiadczy ze Gardocki Lech, zarzadca tego calego cyrku, jest biurwa.

  • 5. Data: 2005-06-29 15:41:27
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    witek napisał(a):

    > to świadczy jak niedouczeni są sędziowie.

    Może i czasem się zdarzają, ale wątpię żeby wyłącznie na podstawie
    zakwestionowanego (o ile tak było) przez drugą stronę wydruku zostało
    wydane rozstrzygnięcie...

    KG

  • 6. Data: 2005-06-29 15:58:11
    Od: bur <m...@n...com>

    kam wrote:

    > Może i czasem się zdarzają, ale wątpię żeby wyłącznie na podstawie
    > zakwestionowanego (o ile tak było) przez drugą stronę wydruku zostało
    > wydane rozstrzygnięcie...
    >
    > KG

    A ja nie watpie wcale. Wyglada na typowe panoszenie sie poPRLowskich
    TIRowek. Nadzorowanych przez poPRLowskie TIRowki.

  • 7. Data: 2005-06-29 16:13:21
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    29 Jun 2005 16:33:32 +0200, Barbara
    <news:663a.00000eaa.42c2b13b@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > korespondencje z poczty elektronicznej i na tej podstawie sad orzekl rozwod z

    Sąd był przekupiony.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2005-06-29 16:29:50
    Od: Tomi <b...@s...pl>

    > Sąd był przekupiony.

    tak jak wiekszosc w tym kraju.Pozostalosci po komunie

  • 9. Data: 2005-06-29 18:21:33
    Od: zet <z...@z...pl>

    Barbara wrote:
> [...]
    > korespondencje z poczty elektronicznej i na tej podstawie sad orzekl rozwod z

    Trzeba wnieść apelację i powołać biegłego który stwierdzi że e-mail można
    łatwo spreparować i tym samym obali ten rzekomy dowód.

  • 10. Data: 2005-06-29 18:38:18
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "Tomi" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > tak jak wiekszosc w tym kraju.Pozostalosci po komunie

    skoro wiekszosc to niestety nie pozostalosci :-(
    pokolenie stalinowskie wciaz gora .....
    wezmy takiego cimoszewicza ktory idac w slad za kwacholem od oszustwa
    zaczyna start do prezydentury ....

    gosc mowiac ze nie bedzie kandydowal kandyduje
    to zupelnie tak jakby
    mowiac ze nie byl wspolpracownikiem sluzb stalinowskich kablowal na
    wszystkich wokolo .....

    chyba jeszcze wiekszosc sedziow to produkty stalinowskiego przemyslu ....
    tragedia .....

    TB