  • 11. Data: 2005-08-30 10:38:22
    Temat: Re: wulgarny komentarz w alegro
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "reiro" <r...@n...email.com> napisał w wiadomości
    news:op.swagixwv2ys0k8@mazon-31aucytot...
    > Nie zdarzyla mi sie taka sytuacja, ale chcialbym wiedziec, czy mozna
    > kogos podac do sadu za znieslawienie gdy ten uzyje slow potocznie
    > uznawanych
    > za obelzywe w komentarzu alegro. Jesli mozna wystapic z takim powodztwem
    > to do
    > jakiego sadu, gdy wystepek zostal popelniony w przestrzeni wirtualnej.
    >
    > Czy byla juz w Polsce sprawa podobna do tej, o ktorej mowie?

    o pomowienia czy obraze na pewno.

    Moim zdaniem masz szanse wygrac w dwoch sytuacjach,
    1. gdy w Twoim nicku wystepuja dane pozwalajacae na identyfikacje Ciebie,
    np nazwisko
    2. gdy na stronie o mnie albo gdziekolwiek do czego ma dostep uzstkownik
    allegro wystepuja informacje o tobie,
    np dane kontaktowe, jezlei tak to smialo mozesz probowac z art 212
    kk(pomowienie) lub art 216 kk(zniewaga),

    z tym ze fakt uzycia wulgarnych slow o tym nie swiadczy (to wykroczenie -
    art 141 kw)), jezlei napisze wkomentarzu
    jestem zaj. zadowolony, czy wk. na osobnika za to i tamto, to nie bedzie to
    zneislawieniem ani obraza.

    P.