  • 1. Data: 2005-08-29 20:42:59
    Temat: Adwokat pilnie poszukiwany na jutro! sprawa o 10.00 Wawa, czyli przynajmniej o 9.00 spotkanie
    Od: "Sewer" <s...@g...pl>

    a najlepiej wcześniej

    dodam, że sprawa ciekawa i dobrze płatna

    Powtórzę, że PILNE

    PZDR Sewer

  • 2. Data: 2005-08-29 20:55:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Sewer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a najlepiej wcześniej
    >
    > dodam, że sprawa ciekawa i dobrze płatna
    >
    > Powtórzę, że PILNE

    Dobre :)
    Ale w sumie juz wkrotce na takie ogloszenie odpowiadac bedzie wielu chetnych
    :)
    Moze nawet ktos wpadnei na pomysl i jakies odwrotne Allegro dla adwokatow
    zalozy :) - kto da mniej, wygrywa aukcje i bierze sprawe :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-08-29 21:24:23
    Od: "Sewer" <s...@g...pl>

    "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote in message

> [...]
    > Moze nawet ktos wpadnei na pomysl i jakies odwrotne Allegro dla adwokatow
    > zalozy :) - kto da mniej, wygrywa aukcje i bierze sprawe :)

    to chyba aukcja holenderska...:)

    ale tutaj jescze nikt nie odpowiedział, jeśli wszyscy uważają, że jest tak
    dużo odpowiedzi i dlatego nie odpowiadaja to pora zmienić zdanie :)

    poza tym dodam, że po drugiej stronie jest znana kancelaria i ostatnio było
    3 adwokatów/radców.

    Pozdrawiam Sewer

  • 4. Data: 2005-08-29 21:37:08
    Od: "Sewer" <s...@g...pl>

> [...]
    > dużo odpowiedzi i dlatego nie odpowiadaja to pora zmienić zdanie :)
    >
    > poza tym dodam, że po drugiej stronie jest znana kancelaria i ostatnio

    Modyfikacja ogłoszenia:

    Adwokat mający wolne w godz. 8.30-11.00 (wawa) 250 za należytą staranność
    plus premia 250 za wynik.

    PZDR Sewer

  • 5. Data: 2005-08-29 21:53:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Modyfikacja ogłoszenia:
    >
    > Adwokat mający wolne w godz. 8.30-11.00 (wawa) 250 za należytą staranność
    > plus premia 250 za wynik.

    Coz - nie jestem adwokatem ale wydaje mi sie, ze powyzsze jest zaprzeczeniem
    uprzedniego:

    "dodam, że sprawa ciekawa i dobrze płatna"
    ^^^^^^^^^^^^
    No - moze chociaz ciekawa jest :)

    Sadze jednak, ze za para miesiecy nie bedzi eproblemow ze znalezieniem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-08-29 22:08:16
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Sewer napisał(a):
    > Modyfikacja ogłoszenia:
    >
    > Adwokat mający wolne w godz. 8.30-11.00 (wawa) 250 za należytą staranność
    > plus premia 250 za wynik.

    A (tak z ciekwaości) ile za samo reprezentowanie?

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-08-29 22:24:48
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    SDD wrote:

    ^^^^^^^^^^^^
    > No - moze chociaz ciekawa jest :)

    No coz, weszla ustawa...

    niektorzy to zarabiaja 500 przez miesiac...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 8. Data: 2005-08-29 22:25:14
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    > uprzedniego:
    >
    > "dodam, że sprawa ciekawa i dobrze płatna"

    To są chyba tylko dodatkowe premie - za staranność i za wynik?

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 9. Data: 2005-08-29 23:46:11
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Sewer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Adwokat mający wolne w godz. 8.30-11.00 (wawa) 250 za należytą staranność
    > plus premia 250 za wynik.

    "dziekuje sniadanie juz jadlem" ;)

  • 10. Data: 2005-08-29 23:47:58
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A (tak z ciekwaości) ile za samo reprezentowanie?

    On chyba mysli, ze w normalnym kraju zyje :)