  • 1. Data: 2005-08-29 19:21:28
    Temat: nazwa programu prawa autorskie
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    napisałem program ktory sprzedaje od lat o nazwach Faktura VAT 2000 do
    Faktura VAT 2005
    (5 lat) strona www.rafsoft.net. znalazłem na internecie firme
    http://www.faktura.firmanet.pl

    firma ta sprzedaje program o takiej samej nazwie i podobnych funkcjach i
    podobnym układzie .
    wykorzystują nazwe dla programu którą ja wymyśliłem już klilka lat temu
    przecież to jest karygodne.
    jeszcze nie kontaktowałem się z firmą, ale nie wiem od czego się zabrać iść
    do adwokata ? czy ja
    mam jakieś prawa ? proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2005-08-29 20:23:56
    Temat: Re: nazwa programu prawa autorskie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bombardier"
    > napisałem program ktory sprzedaje od lat o nazwach Faktura VAT 2000
    > do Faktura VAT 2005
    (....)
    > wykorzystują nazwe dla programu którą ja wymyśliłem już klilka lat
    > temu przecież to jest karygodne.

    o ile zastrzegles nazwe :-)
    swoja droga jak nazwiesz program "ksiegowosc" lub podobnie to nie
    wymagaj zeby na taką samą oryginalną nazwę niekt więcej nie wpadl
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-08-29 20:30:09
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bombardier"
    > (....)
    >
    > o ile zastrzegles nazwe :-)

    zastrzec nazwe jak ? przecież zmienia się ona co rok a procedury trwaja
    chyba dłużej chyba że się myle.
    da się to jakość zrobić ? odkręcić ? gdzie i do kogo z tym pójść ?

    > swoja droga jak nazwiesz program "ksiegowosc" lub podobnie to nie wymagaj
    > zeby na taką samą oryginalną nazwę niekt więcej nie wpadl
    > *** blad ***

    sugerujesz źle wymyśloną nazwę programu ?

  • 4. Data: 2005-08-29 21:43:30
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przecież to jest karygodne.
    > jeszcze nie kontaktowałem się z firmą, ale nie wiem od czego się zabrać

    nie masz zadnych szans, no chyba ze ukradli ci kody zrodlowe lub grafiki. Bo
    tylko te sa chronione.
    Poza tym co t oza komkyrencja jak wywala mi taki lamerski teskt:

    Przepraszamy wszytkich użytkowników korzystających z innych przeglądarek,
    ale obecnie serwis poprawnie działa wyłącznie z przeglądarki Internet
    Explorer w wersji min 5.5\n\nJest to spowodowane wykorzystaniem pewnych
    narzędzi (DIV edytowalny), które jeszcze nie są w pełni obsłużone przez te
    przeglądarki. Zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą o nadsyłanie uwag na
    skrzynkę: r...@i...pl\n\nZ wyrazami szacunku:\n\nZespół firmy IBIsystem

  • 5. Data: 2005-08-29 21:56:43
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    the_foe napisał(a):
> [...]
    >
    > Przepraszamy wszytkich użytkowników korzystających z innych
    > przeglądarek, ale obecnie serwis poprawnie działa wyłącznie z
    [..]

    A program się nazywa Faktura VAT 20005 :P

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 6. Data: 2005-08-30 16:12:23