  • 1. Data: 2005-08-29 21:26:47
    Temat: wulgarny komentarz w alegro
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Nie zdarzyla mi sie taka sytuacja, ale chcialbym wiedziec, czy mozna
    kogos podac do sadu za znieslawienie gdy ten uzyje slow potocznie
    uznawanych
    za obelzywe w komentarzu alegro. Jesli mozna wystapic z takim powodztwem
    to do
    jakiego sadu, gdy wystepek zostal popelniony w przestrzeni wirtualnej.

    Czy byla juz w Polsce sprawa podobna do tej, o ktorej mowie?

  • 2. Data: 2005-08-29 21:35:49
    Temat: Re: wulgarny komentarz w alegro
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "reiro" <r...@n...email.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiego sadu, gdy wystepek zostal popelniony w przestrzeni wirtualnej.
    >
    > Czy byla juz w Polsce sprawa podobna do tej, o ktorej mowie?

    jest co takiego jak lzenie publiczne, ale trudno lzyc na kogos kt sie kryje
    pod nickiem. Trudno bedzie udowodnic ze w wyniku tego ponizyl Cie na forum
    publicznym...

  • 3. Data: 2005-08-29 22:23:26
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Dnia Mon, 29 Aug 2005 23:35:49 +0200, the_foe <t...@W...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > jest co takiego jak lzenie publiczne, ale trudno lzyc na kogos kt sie
    > kryje pod nickiem. Trudno bedzie udowodnic ze w wyniku tego ponizyl Cie

    Pewnie jeszcze trudniej udowodnic, ze gdyby nie owo lzenie publiczne, to
    moje zyski z dzialalnosci handlowej na allegro np. nie spadlyby o 20%

  • 4. Data: 2005-08-29 22:24:34
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    napisał:

    > jest co takiego jak lzenie publiczne, ale trudno lzyc na kogos kt sie
    > kryje pod nickiem. Trudno bedzie udowodnic ze w wyniku tego ponizyl Cie
    > na forum publicznym...

    BTW, a co gdyby ta osoba w komentarzu napisala imie i nazwisko, wtedy
    chyba moznaby oskarzyc o to co wymieniles i nie byloby chyba problemu z
    wygraniem, prawda?

  • 5. Data: 2005-08-29 22:31:04
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    reiro wrote:

    > Pewnie jeszcze trudniej udowodnic, ze gdyby nie owo lzenie publiczne, to
    > moje zyski z dzialalnosci handlowej na allegro np. nie spadlyby o 20%

    Ja wiem? Masz pity. Srednia jakas przed wydarzeniem ci wychodzila. Po
    wydarzeniu wychodzi ci inna (nizsza). Wiec w jakis sposob mozna wykazac.

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 6. Data: 2005-08-29 23:11:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Ja wiem? Masz pity. Srednia jakas przed wydarzeniem ci wychodzila. Po
    > wydarzeniu wychodzi ci inna (nizsza). Wiec w jakis sposob mozna wykazac.

    A jak wyjdzie wyższa? ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-08-29 23:32:08
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jak wyjdzie wyższa? ;->

    Napisal, ze spadlo o 20%, jak wyjdzie wyzsza - to znaczy, ze klamal. I
    pokryje koszty procesu oraz wyplaci odszkodowanie ;)

  • 8. Data: 2005-08-30 08:21:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    reiro napisał(a):

    > Pewnie jeszcze trudniej udowodnic, ze gdyby nie owo lzenie publiczne,
    > to moje zyski z dzialalnosci handlowej na allegro np. nie spadlyby o 20%

    Napisz do Allegro. Oni usuwaja wulgarne komentarze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-08-30 09:10:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 Aug 2005 00:31:04 +0200,
    mariposa doux <m...@g...pl> screamed:

    > Ja wiem? Masz pity. Srednia jakas przed wydarzeniem ci wychodzila. Po
    > wydarzeniu wychodzi ci inna (nizsza). Wiec w jakis sposob mozna wykazac.

    Tylko pozostanie jeszcze do wykazania, że to był jedyny powód takiego
    stanu rzeczy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 11:10:18 user up 10719 days, 23:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computers are useless. They can only give you answers. -- Pablo Picasso

  • 10. Data: 2005-08-30 10:21:23
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

    > Tylko pozostanie jeszcze do wykazania, że to był jedyny powód takiego
    > stanu rzeczy.

    Nie ma lekko. Jesli kwoty sa wate takie gry, to warto sprobowac. Jesli
    sie nie sprobuje, to na pewno nic sie nie zyska.