  • 1. Data: 2003-06-16 12:38:07
    Temat: wpólnota mieszkaniowa i ogrzewanie
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Jestem właścicielem mieszkania we wspólnocie mieszkaniowej. Mieszkania są
    ogrzewane z miejskiej sieci centralnego ogrzewania. Czy mogę i jak odłączyć
    się od tej sieci i założyć własne ogrzewanie w moim mieskzaniu. Dziekuje za
    porady

  • 2. Data: 2003-06-16 17:34:23
    Temat: Re: wpólnota mieszkaniowa i ogrzewanie
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "wojcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odłączyć
    > się od tej sieci i założyć własne ogrzewanie w moim mieskzaniu. Dziekuje

    oczywiśce możesz, o ile uzyskasz zgode wspólnoty w formie uchwały,
    bo inst. CO należy do części wspólnych nieruchomości zaś taki zabieg jak
    twój
    przekracza zwykły zarząd nieruchomościa i nie może na to wydać
    zgody zarząd wspólnoty,

    JarekM