  • 1. Data: 2003-06-16 12:24:15
    Temat: Dalszy tok postępowania
    Od: "CoNi" <k...@i...pl>

    W wyniku nieuczciwej transakcji dokonanej przez internet zostałem
    oszukany na kwotę kilkaset złotych. Sprawa została zgłoszona do organów
    ścigania w wyniku czego zapadł prawomocny wyrok. Przekazane pieniądze nie
    dotarły do zainteresowanego ze względu na zastrzeżenie nie wypłacania ich
    dokonane przez prokuraturę rejonową.
    W związku z powyższym mam pytanie jaki jest dalszy tok postępowania i do
    kogo mam się zwrócić o zwrot przedmiotowej kwoty.
    Pozdrawiam z powazaniem
    CoNi