  • 1. Data: 2003-06-16 12:21:39
    Temat: "synus za 3 miesiace zdajesz mature. Czy ty chcesz ze szkoly wyleciec??!!" przeczytajcie..
    Od: n...@a...pl

    Z gory przepraszam za brak polskich liter, jednak ma klawiatura ich nie obsluguje

    Byl luty br. Przyznam szczerze bylem sobie na wagarach z klasa, kiedy to do mnie
    zadzwonila komorka -- dyrektor szkoly, ktory wzywa mnie do swego gabinetu. NIm
    sie dowiedzialem o co chodzi i za co wyladowalem na "dywaniku" dostalem
    ostrzezenie, a raczej postraszono mnie ze mature bede zdawal w innej szkole, bo
    z tej wylece (jestem tegorocznym maturzysta) Nim ochlonolem zszokowany,
    spoytalem o co chodzi... wielkie zdziwienie na twarzy pani dyrektor - jak to nie
    wiem o co chodzi! Ktos zrobil strone internetowa ze zdjeciami i obrazliwymi
    podpisami nauczycieli. Ktos dyrekcji wskazal, ze to ja jestem tworca, chociac
    tak naprawde nie mialem najmniejszej stycznosci z tworzeniem tej strony. Otoz
    pani dyrektor nie chciala mi powiedizec na jakiej podstawie mnie skazano, podala
    mnie na policje i w ogole byla przekonana, ze to ja zrobilem. Z czasem
    dowiedzialem sie (konspiracja gorzej jak za czasow PRL-u) ze jestem podejrzan
    gdyz.... napisalem prace na konkurs polonistyczny (na komputerze) i jak mi
    powiedziano, zwroty i wyrazenia, ktore uzyla osoba piszaca na tej stronie, byly
    podobne a wrecz takie same (!) jakie ja w tej pracy wykorzystalem. Chcialem przy
    okazji powiedziec, iz nie stwierdizl to zaden pracownik sadowy, a jedynie jakis
    nauczyciel jezyka polskiego.... malo tego, nauczyciel jezyka polskiego ktory
    mnie nie uczyl i w ogole nie znam mnie. Tak wiec oto 3 miesiace przed egzaminem
    dojrzalosc,i moj swiat legnol w gruzach. Przesluchiwany przez policje, jak
    przestepca, w szkole kazdy nauczyciel wiedzial ze jestem potencjalnym
    podejrzanym, choc tak naprawde owo strone widzialem raz w zyciu, gdy powstawalea
    - trafilem na niz z ksiegi gosci. Grozono mi niedopuszczeniem do matury jak sie
    nie przyznam, wyrzuceniem ze szkoly, nie mowiac juz o tym ze bede mial wiezenie.
    I chociaz posiadano numer IP osoby ktora zrobila ta strone, malo tego dokladny
    czas polaczenie, dyrektorka wmawiala mi ze to pewnie ktos zrobil z kawiarenki
    intrnetowej (nie probowali nawet sprawdzic!!!) Dodatkowym argumentem mej winy
    dla pani dyrektor bylo to ze.... mam 6 z informatyki i ze zrobienie strony
    internetowej dla mnie to blachosta i ze malo kto to potrafi zrobic. Gdy to
    uslyszalem nie wiedzialem czy mam plakac, czy sie smiac..... 3 miesiace
    straconych nerow i zatraconego zrowia, nie moglem sie normalnie przygotwywac do
    matury - jako kryminalista. Malo tego, ktos zadzwonil na policje ze rozporwadzam
    pirackie orpogramowanie w swej szkole... policja wpadla do domu, stwierdzili ze
    musza sie dostac do komputera. Jakoz ze obok Linuxa posiadalem Windowsa,
    oczywiscie bez licencji bo ten nawet w sklepie nie dostalem, jak i kilka innych
    programikow - w sumie 12 plyt. Ot jaki ze mnie pirat, zabrali komputer (nie
    wiedzialem ze mam prawo ich nie dopuszczac, ale myslalem ze to chodzi o strone
    internetowa, dlatego myslalem ze sprawdza kom0puter i dadza mi wreszcie spokoj).
    Nakaz od prokuatora dostalem po 10 dniach, z tego co wiem powinien byc chyba po
    7 o zatrzymaniu komputera. Juz trzymaja go 3 miesiace i cisza. Trudno, za
    komputer moge odpowiedziec - nie mialem prawie zadnych gier, mialem marzenie
    studiowac informatyke, nie stac bylo mnie na wydanie kilku tysiecy na
    oprogramowanie, ktore chcialem poznac. Problem chodzi z dyrekcja, bylem bliski
    popelnienia samoojstwa, napisalem do kuratorium. To co sie dzieje ze szkola,
    jest tragiczne - traci na prestirzu i sypie sie w oczach ludzi. Zastanawia mnie
    czy jak pojde sie zabic, ktos moze sie ruszy i cos zrobi. NIe mam pieniedzy na
    wynajecie prawnika i skierowaniu sprawy przeciwko dyrektorce, a nikt za darmo
    pewnie nie bedzie chcial. Zepsuli mi zycie, informatykiem juz nie bede, mam
    wstret, bo boje sie ze jesli dowiedza sie ze potrafie programowac w assemblerze,
    to oskarza mnie o rozsylanie wirusow internetem!! Skoro oskarzyli mnie o
    zrobienie tej strony. Poradzce cos, bo juz nie wiem co zrobic. Mature zdalem,
    ale dzieki nauczycielom, bo niektorzy wierzyli ze to nie ja i nie oblali mnie -
    cud jak ich malo, no ale "niezbadane sa sciezki Pana" :) Moze jak znajda moje
    zwloki to cos sie rusza? Nie wspomne o tym ze policjan przesluchiwujacy mnie
    przeklinal do mnie, grozil mi ze jak sie nie przyznam to zaraz mnie do aresztu
    wsadzi (teraz juz wiem ze msual cos powiedziec i niech mu bedzie, jakos presje
    muslal wywrzec...). NIe wspomne ze chodziaz prowadzil sprawe komputerowa nie
    wiedzial jak sie pisze 'explorer'. Nie wspomne tez, ze jak przyszedlem na
    komende i oczekiwalem na wezwanie, bylem swiadkiem jak portier - policjan,
    wyzywal od skor...chu.... i tym podobnym swych przelozonych, ktorzy zmienili mu
    rozklad pracy. Jakies pomysly?

  • 2. Data: 2003-06-16 13:43:52
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, n...@a...pl wrote:

    > wiem o co chodzi! Ktos zrobil strone internetowa ze zdjeciami i obrazliwymi
    > podpisami nauczycieli. Ktos dyrekcji wskazal, ze to ja jestem tworca, chociac

    Wedle jakiej podtawy prawnej nie wolno zrobić strony ze zdjęciami i
    obra??liwymi podpisami nauczycieli?

    > rozklad pracy. Jakies pomysly?

    Nie rozumiem o co Ci chodzi, jak dosta?‚e?› tą maturę, to czego chcesz
    więcej od tej popierniczonej szko?‚y i czym się teraz przejmujesz?
    Przecie? 1/4 nie musisz mieć więcej z nią kontaktu.

    A co do Policji, to jeszcze raz pytam: wedle jakiej podstawy prawnej

    Wolno?›Ä‡ s?‚owa musi być.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-06-16 13:49:47
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Uzytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci

    > A co do Policji, to jeszcze raz pytam: wedle jakiej podstawy prawnej
    > siÄT czepiajÄ., nawet je?>liby to by?,a prawda ? 1/4 e Ty zrobi?,e?> tÄ.
    > stronÄT?

    Czy ja móglbym prosic o przetlumaczenie tego na jakis ludzki jezyk?

  • 4. Data: 2003-06-16 14:50:40
    Od: "Big Jack" <w...@t...cy>

    W wiadomosci: 2...@t...miernik.lo
    uzytkownik *Miernik* <m...@c...pl>
    napisal:

    > Wedle jakiej podtawy prawnej nie wolno zrobiÄ? strony ze zdjÄTciami i
    > obra??liwymi podpisami nauczycieli?
    >

    > Nie rozumiem o co Ci chodzi, jak dosta?,e?> tÄ. maturÄT, to czego
    > chcesz wiÄTcej od tej popierniczonej szko?,y i czym siÄT teraz
    > przejmujesz?
    > Przecie? 1/4 nie musisz mieÄ? wiÄTcej z niÄ. kontaktu.
    >
    > A co do Policji, to jeszcze raz pytam: wedle jakiej podstawy prawnej
    > siÄT czepiajÄ., nawet je?>liby to by?,a prawda ? 1/4 e Ty zrobi?,e?> tÄ.
    > stronÄT?
    >
    > Wolno?>Ä? s?,owa musi byÄ?.

    Dobrze masz ustawione kodowanie??

  • 5. Data: 2003-06-16 15:51:05
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Z gory przepraszam za brak polskich liter, jednak ma klawiatura ich nie
    obsluguje

    [opis]

    Odplac szkole pieknym za nadobne - zglos na policji, ze szkola uzywa
    pirackiego oprogramowania. Ciekawe, czy na wszystko maja licencje...

    Michal Letowski

  • 6. Data: 2003-06-16 15:59:21
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, n...@a...pl wrote:

    > wiem o co chodzi! Ktos zrobil strone internetowa ze zdjeciami i obrazliwymi
    > podpisami nauczycieli. Ktos dyrekcji wskazal, ze to ja jestem tworca, chociac

    Wedle jakiej podtawy prawnej nie wolno zrobic strony ze zdjeciami i
    obrazliwymi podpisami nauczycieli?

    > rozklad pracy. Jakies pomysly?

    Nie rozumiem o co Ci chodzi, jak dostales tą mature, to czego chcesz
    wiecej od tej popierniczonej szkoly i czym sie teraz przejmujesz?
    Przeciez nie musisz miec wiecej z nia kontaktu.

    A co do Policji, to jeszcze raz pytam: wedle jakiej podstawy prawnej
    sie czepiaja, nawet jesliby to by?‚a prawda ze Ty zrobiles ta strone?

    Wolnosc slowa musi byc.

  • 7. Data: 2003-06-17 16:55:29
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Z gory przepraszam za brak polskich liter, jednak ma klawiatura ich nie
    obsluguje

    A dlaczego pominales prokurature w tej opowiesci (prawdziwej?) ?

    Karol

  • 8. Data: 2003-06-18 09:56:04
    Od: n...@a...pl

    > W wiadomosci: 2...@t...miernik.lo
    > uzytkownik *Miernik* <m...@c...pl>

    no tak, ale z nia bedzie coraz gorzej, beda nastepne wybory w tym roku dyrektora
    i ona wygra, przeciez nie mozna takiego dziadostwa zostawic..

    Ochrona danych osobowych ?